Jövőre

2010.12.31. 15:05

Még egy bejegyzés az év végére. Nem fejtegetem, hogy milyen év van mögöttem, mert azt megcsináltam közben. Abban viszont biztos vagyok, hogy a jövő év izgalmas lesz. Ugyanis hétfőn felmondok. Utánam az özönvíz. Néhány hónapig munkanélküliskedek majd (készüljetek rég nem keresett cimborák!), keresek valami olyan állást, ami nem szipolyozza ki a lelkem száz százalékát, legalább egy keveset hagy nekem. Menekülőterv még nincs, reméljük, hogy nem is kell.
Én reményekkel teli vágok neki az újévnek, ezt tanácsolom nektek is!

És ideteszek még egy idézetet is, hogy hosszabb legyen az ünnepi bejegyzés.

 

"Szóval el innen, el míg a fény utolsó sugara elillan, el Derryből, az emlékektől... de ne a vágytól. Az megmarad, csillogó kámeája mindannak, amik voltunk, és amiben gyermekként hittünk, ami a szemünkben ragyogott, még akkor is, amikor eltévedtünk, és a szél tombolt az éjszakában.

El innen és próbálj mosolyogni. Kapcsolj be egy kis rock and rollt a rádión, és minden bátorságoddal és hiteddel menj az élet felé. Légy igaz, légy bátor és állj ki az igazadért.

A többi csak sötétség"  - Stephen King (Az)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr292550680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meszy 2010.12.31. 15:50:49

Izgalmakkal teli Boldog Új Évet Kívánok, nektek, és minden kedves blogolvasónak!! :D Jövőre találkozunk!
süti beállítások módosítása