A drogbuli No. 2

2010.12.11. 10:29

Szerdán átmentünk a Lacihoz, mert megrendezte végre az albiavató mókát, amit már szeptemberben akart. Azt hittük, hogy egy sima piaparty lesz, vittünk pár sört, meg egy bort, mert másnap munka (Ívinek is, erről máskor). Megérkeztünk, már voltak ott jó tízen. Picit furcsa volt, hogy egy fél tucat ember csak ül, néz maga elé, nem iszik semmit. Eltelt kb. egy óra, mire megjött az előző buliban látott rágó/rángatózó/izzadó srác. Mindenki felpattant és szép sort alakítottak. Kezdődött az osztogatás és én belecsöppentem életem második drogbulijába. Most sem fogyasztottam, csak röhögtünk a beszakadt embereken, meg azon, hogy lehet a dílernek melegétkeztetési utalvánnyal is fizetni. Egy hozzánk hasonló – csak alkohollal élő ember erre azt mondta, hogy akkor csinál neki egy szendvicset, aztán meglátjuk, mit ad érte. Fantasztikus volt, Ívi is élvezte, mert az ilyesmit saját szemmel kell látni. Ne fogyassz, csak nézelődj – hatalmas móka. Olyan, mint zombiapokalipsziskor egy darab húst kötni a horgászbot végére és a háztetőről szórakozni a kis butákkal.

Az előző bejegyzésekkel kapcsolatban olyan visszajelzéseket kaptam, hogy a hörcsögös rész nem nagyon ütötte meg a mércét. Én voltam a balfasz… Mondd ki hangosan: „Van két hörcsög, Snoop Dogg és Katalin.”
Ha így sem üt, akkor felejtsd el.

Egyébként a drogbuliban hagytam a táskámat, másnap munka előtt (11:30) átugrottam érte. A buli változatlanul folyt áthatolhatatlan cigifüsttel és mintha picit jobban koncentráltak volna az alkoholra. Lehet rendeltek valami kaját.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr662508470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása