Az eső hangja összefüggő koherens alapzajt biztosít, amiből néha hallok csak ki egy-egy vízre emlékeztető hangot. Magam vagyok az esőben. Nem teljesen egyedül, Rixi, hűséges padlóra hugyáló pajtásom is velem van. De ő nem tud egy egész embert helyettesíteni. Itt csak egyedül vagyok és ez nem fog változni egy darabig. Ez a Magány Szigete.
Ívi lelépett Görögbe, nyaral a családdal mert a fiókák kirepülnek a fészekből és szükségük van egy össznépi vakációra. Több mint egy hétig magam leszek. Egyelőre csak barátkozok a gondolattal. Elképzelni sem tudom, hogy mit kezdek magammal. A legijesztőbb az a gondolat, hogy hazajövök és nem vár rám senki, illetve nincs kire várnom. Jól sejtitek, nagyon rég voltunk külön, pláne ennyi időre. Szerintem lesz néhány rohamom és pánikolni is fogok. Vagy fogjam fel ezt egy utazásként, ahol megismerhetem önmagamat és kitárul előttem az univerzum? Már kezdek megbomlani, pedig csak ma búcsúztunk el. Azt tervezem, hogy a tapasztalataimat megosztom veletek. Igazából az is előfordulhat, hogy nem történik semmi említésre méltó és simán elleszek itthon, vagy hazamegyek hétvégére és a többi, és a több, és a többi.
Egyéb hírek bármilyen fronton: A munka még mindig szar. Egyik Laci Amerikába utazott húsz napra. Remélem hoz valami ajándékot. De mit is hozhatnának nekem Amerikából?
Köh**
képregény höhh*köhh* - bocsánat.
Azt mondta, ír majd egy miniblogot erről a húsz napról. Várjuk!
Másik Laci valamikor megy Angliába néhány napra, ő is világot látni. Amerika, Anglia, Görögország. Csak én korhadok itt? Apropó, jövő héten délelőttös műszakban leszek, ha valaki unatkozik, tud valami jó koncertet vagy szimplán istentelenül leinná magát, kérem jelentkezzen!
Köszönöm kitartó figyelmeteket és akkor induljon az utazás elmém legmélyére! Ha minden rosszul megy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr642253428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacKoLa 2010.08.28. 20:39:20

Na, mar irtam is egy par bejegyzest, de nem sok idom van kockulni 'halistennek. :)
20usa.blog.hu

Nyugi, nem lesz olyan veszes az egyedullet. Legyel olyan mint a Buga. iwiwen: "Szeretem a maganyt." - wtf?
süti beállítások módosítása