mámor

2010.07.31. 08:45

Berúgtam, nem tagadom. A munkatársaim előtt. Szerintem zavarna, hogy totál hülyét csináltam magamból és elvesztettem minden tekintélyem, ha lett volna bármiféle tekintélyem. Szerencsére sosem volt és már nem is nagyon lesz. Tehát részeg voltam, sőt! Azon kapom magam, hogy hangosan énekelek egy P.U.F. számot, tehát még részeg vagyok. Mámor.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr202188697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süttyő 2010.08.02. 12:23:53

puf-hoz tényleg jól be kell rúgni!
süti beállítások módosítása