Megint Laci & Laci

2010.07.11. 21:08

lyen egy jó hétvége. Jól éreztük magunkat, ellenére az idegőrlő vonatozásoknak. Szombat délután hazaértünk, vettünk némi piát és amíg azok hűltek, lementünk strandra. Most voltam az idén először a Balatonban. Kellemesen csalódtam. Este Születésnapos Laciéknál ittunk, egy olyan házban, amit most újítanak, így elég minimál körülmények voltak, de ez cseppet sem szegte kedvünket, sőt! Hányan is voltunk? Ott voltam én és Ívi, Laci, Laci Fehérvárról, Meszi, akinek szintén ünnepeltük a szülinapját, C és Zoli – ők később csatlakoztak és nem is tartottak velünk végig. Negyven percre beugrott még egy fehérvári sáskakülönítmény is, de tovább is mentek, mert be akartak lógni Soundra. Most olvastam, hogy sikerült nekik! Well Done fehérvári kommandó! És ilyen gyerekeket nem vesznek fel a Zrínyire, némi vizeletbe keveredett THC miatt. Szégyen és gyalázat!
Miután elfogyott a piánk, átugrottunk Siófok legfaszományosabb kocsmájába, ami harminc méterre van a háztól, légvonalban csak öt. Ittunk. Szerencsére nem fertőzött meg rothadó harapásával az ivás üveges tekintetű élőhalottja és csak dieselt toltam, de attól épp jól éreztem magam. Vagy a fél üveg teafüves vodkától, amit előtte ittam. Igen, sikerült eldönteni, szeretem ezt az italt. Világgá is kiáltom:

IGEN, SZERETEM A TEAFÜVES VODKÁT! MOST MÁR NYUGODTAN KIVONHATJÁTOK A FORGALOMBÓL MOCSADÉKOK!

Kocsmázás után lementünk a partra enni egy tökipompost, de sajnos már nem csináltak, mert késő volt. Ilyen a mi szerencsénk. Pedig már nagyon rá voltunk izgulva. Maradt a lángos. Hazafele Laci pisált, majd lógó pöccsel szaladgált. Kérdezhetitek, hogy melyik Laci, hát a Laci. Gratuláltunk neki és odébb álltunk. Kicsit később bevártuk őket. Nem sokkal ez után Laci és Laci csurom vizesen baktat felénk, Meszi szárazon jött, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga, hogy két vizes idióta van mellette. Lehet, hogy az is, csak az én értékrendemmel van baj. Bemásztak egy kertbe, ahol volt medence. Igen, ők a Lacik. Ez után szétváltunk, de talán jobb is, mert ma hallottam valami pöcsös futkározásról és vécén ivásról.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr472145101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacKoLa 2010.07.12. 11:15:54

elég érdekesen közelíted meg a dolgokat.
strand = idő eltöltése, amíg a piák hűlnek
kosztos :D

ja amúgy én a kulturáltabbik L voltam, nem a faszos.. nehogy rossz hírnevem keletkezzen itten

süttyő 2010.07.12. 15:52:31

teljesen olyan képet festesz rólunk mintha mi lennénk az apokalipszis két bolondja
nincs ezzel semmi gond persze

Hayna 2010.07.20. 07:55:01

@LacKoLa: Laci, a jó hírneved köreinkben már biztositva van. Köszönjük a sátrat :)))
süti beállítások módosítása