Két legyet egy csapásra

2010.07.02. 23:02

Nincs olyan napszemüveg, ami jól állna nekem. Vagyis eddig nem volt. Ma viszont a Nyugati Alvilágban odamentünk egy állványhoz és kiragadtam őt. Ez lesz az! És ez is az. Annyira elragadott a hév, hogy olyan apróságokra nem figyeltem, mint karcolások, garancia vagy ár. De ne essünk kétségbe, mert tényleg nagyon faszán néz ki. Amikor fölvettem és láttam, hogy jól áll, vártam is, hogy a fekete fehérré változzon, az élet halállá, a lét nemlétté és hogy vége lesz-e a világnak. Nem történt meg, ami azért jó, mert így holnap reggel elmehetünk szülinapozni. Diktri és Villám barátainkat fogjuk ünnepelni. Majd írok Villámról valamikor, ha nem lesz jobb, mert egy bejegyzést simán megér és nekem is van hozzá némi közöm. Viszont azért nem jó, hogy nem lett vége a világnak, mert akkor legalább megdöglött volna Lady Gaga és Paris Hilton is. Ha nagy távlatokban nézzük, szerintem simán jó üzlet. Egy univerzum két ekkora görény haláláért? Bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr502126189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása