Röntgen=fájdalom

2010.06.07. 21:28

Még hogy a röntgen fájdalommentes! Hát, az Apjuk faszát! Voltam ma fogröntgenen. És megszenvedtem. Jobban, mint hinnétek! A kín, a fájdalom… ÁÁÁáááá! Bemegyek, elveszik a papirkámat, bevezetnek a géphez. Ezt fogjam, oda harapjak, így vicsorítsak. A faszi kimegy. A csend, majd indul a gép. Nem érzek semmit. Bejön a figura, mondja, hogy tíz perc múlva elkészül a felvétel, addig üljek le a váróban. Kellemes terem, plazmatévé, újságok. Ücsörgök, majd jön… lassan, de egyre erősebben. - A rendőrök leállítanak a karneváli tömegben egy őrülten száguldó sportkocsis luvnyát. Egy másik csaj felpattan az anyósülésről és elkezd rohanni. A rendőrök leszarják, őket csak a sofőr érdekli. Persze, hadd fusson ez a lány, picit sem gyanús körülmények közt. - Hát nem a köcsög Twilight második része megy a tévében? Mint már írtam, a fájdalom. Megkaptam a felvételeket és remegő térdekkel hagytam el a helyiséget. Ez a röntgen nekem nagyon fájt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr782064129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása