Hosszú hétvége Rocks!

2010.05.24. 20:25

Valljuk be férfiasan: nem bírom a piát. Vagy az nem jön ki túl jól, ha fájdalomcsillapítóra iszok. Igazából mindkettő reális. Valamikor nemrég írtam, hogy a fogaim baszakodank. Egy nem túl rég betömött elkezdett kínzó fájdalmakkal gyötörni és mivel csak június elsejére van időpontom, vagy elmegyek valami kontárhoz, vagy egy hétig még adagolom magamnak az izgalmasabbnál izgalmasabb bogyókat. Ez úgy kb. múlt hét kedd – szerda óta tart. Megint csak megemlíteném, hogy az a jó a fájdalomban, amikor nincs. Munka közben szoktam egy - kettőt befalni. Viszont amikor ez már rutinná válik, elég könnyű megfeledkezni róla. Így esett, hogy péntek este elugrottunk egy barátunkkal és élete szerelmével iszogatni a Bem Moziba. Jól éreztük magunkat, az élete szerelme nagyon jó arc, simán lebaszhatna bármikor egy stand-upot. Meg értelmes is faszán. Ő tipikusan azaz intelligens figura, aki már azt is belátta, hogy teljesen mindegy a végzettség és a papírok. Az ész és a talpraesettség számít. Oké, ez nem nagy kunszt, de ő csinálja is! És jól! Hamarosan például nekivágnak Amerikának. Sok sikert gyerekek! Remélem, nagyon összejön nekik ott az élet (valami azt súgja, hogy igen), és hogy boldogok lesznek. Meg hogy akkor mehetünk látogatóba mi is. Önző görény vagyok, mi? Nem baj.
Tehát elvoltunk péntek este, iszogattunk. Három whisky és két – három sör. Ez nem sok, ugye? Mert tényleg nem az. Régen például simán betoltam egy üveg Budget Vodkát és még söröztem is. Ennek ellenére most mégis olyan patkány másnapos voltam, hogy az már gusztustalan. Háromszor rókáztam, de azért poénkodtam közben, hogy valami vidámságot is csempésszek ebbe a szomorú délelőttbe. Nincs is jobb, mint amikor két adag gurgulázva kinyomott epe közt megjegyzel valami érdekeset az előbb megevett gabonapehelyről. Aztán összekaptuk magunkat és elbaktattunk Képregény Fesztiválra. „Magára valamit is adó képregény–geek másnaposan megy fesztiválra és börzére!” Most azért picit átestem a ló túloldalára, mert egy sört sem tudtam inni, helyette nyomattunk nagyon finom hideg limonádét. Teljesen rendben volt. Ahogy ez lenni szokott: egy képregényt elfelejtettem megvenni, ez az Asszomybeszéd. Majd valahogy pótolom. A többit még nem olvastam el, legalábbis nem mindet. Amin eddig túl vagyok, az beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Talán a Hellboyban csalódtam, de csak olyan szinten, hogy egy okkultista náci rohadékot sem vertek el, viszont a kötet vége arra enged következtetni, hogy a következő részben kapnak a pofájukba. Ezt leszámítva elsőrangú a kiadás. Ajánlom mindenkinek, akár kölcsön is adom. A gyűjtés is sikeresen zárult, ami az Y-ember megmentésére indult. Őszre várható. Benne lesz a nevem is, ahogy mindenkié, aki beszállt.
Fesztiválról hazaérve bedőltem az ágyba, mert össze kellett szednem minden erőmet, vártak minket délután Fehérvárra. Kerti sütögetés, sörözés. Eljutottunk, de nem voltam túl aktív. Másnapos már nem voltam, csak kimerült. Le is léptünk az éjfél előtti vonattal. Azért ott egy sört megittam, hogy jobban aludjak. Vasárnap sokáig aludtunk, aztán délután a pénteki társaság várt megint csak főzőcskézni. Baromi jó kaját dobtak össze a lányok, míg a férfiak a teraszon ittak. Kezd olyan lenni az életem, mint egy klisé.
Ma csak pihentünk, Lostot néztünk (és fogunk is még), leugrottunk egy fagyira meg egy Traubira, tehát nem csak bent korhadunk, ebben a szép napsütésben Anyu!
Ja, érdekes sztori a múlt hétről: Nem volt mit olvasnom, ezért bepörgettem Shakespeare Szentivánéji Álmát. Régóta tartoztam ezzel magamnak. Nem volt rossz, de azért többet vártam volna. A varázslatok mondjuk odabasztak. Érdekes így írni egy Shakespeare drámáról. Tudom, mit írok legközelebb, majd szóljatok, hogy a galambokról akarok valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr362028469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2010.05.25. 19:15:18

kinek az élete szerelme? ha mást nem privibe a nevet mert felcsigáztad az érdeklődésem. jelentem lehet mégis ellátogatok kis hazánkba mégpedig hamarosan. mindenki törölje az előjegyzéseket a határidőnaplókból mert ultimate K.O. parádénak ígérkezik. amúgy pisti jutott eszembe, meg, hogy kb róla tudom elképzelni ezt a típusú élete szerelmet de tuti süti lesz xD vagy, ha nem süti te mi a faszért nem lépsz le külföldre még amíg megteheted??? aztán jön a jaca féle klisé élet továbbtanulásról, ábrándokról meg mindenféle teraszon ivásról

süttyő 2010.05.25. 22:27:16

@cyberfuker85: háhá a lehető legrosszabb tipp, semmi közöm az ilyen dolgokhoz szerencsére
természetesen vannak tanulási ábrándjaim nekem is, de fogalmam sincs, hogy miért. úgyhogy inkább úgy élek hoyg nincsenek céljaim. persze titkon csak a munkámnak élek

cyberfuker85 2010.05.26. 00:28:21

XD süti
ma foglaltam jegyet aki akar virággal/bombonnal/trauibaval várhat feri 1en júni 17.én este 10kor : ) BUMM
otthon leszek 25ig asszem aztán köcsival stutgart majd két nap múlva kocsival vissza és 1.jén megy a repülőm bristolba

Hayna 2010.05.27. 15:11:05

Aki nem bírja, ne igyon, ilyen 1szerű. Maradhatnál a finom hideg limonádé és társainál :)
süti beállítások módosítása