Őrző-védő

2010.04.18. 12:42

Már sokat írtam a nyusziról. Meg fogok is még, mert úgy vagyok vele, hogy „Bassza meg, egy nyúl van a szobában!”
Ott kezdődik az egész, hogy megint feltalált ide valami féreg. Nevezzük Árpád testvérének. Igazából az egyik itt lakó alkoholista ex férje, aki nem tudott hol aludni. Erre kitalálták, hogy ott az a kanapé az ajtónk előtt, ott elaludhat. Ezt elfelejtették közölni velünk, de mindegy.
Amikor az előző posztot írtam, utána még ébren voltam egy darabig. Kintről mocorgást hallok, zajongott azaz állat. Erre Rixi elkezdett dobbantani. Nyulaknál ez ilyen megfélemlítő dolog, ezzel zavarják el a rossz dolgokat. Picit abba maradt a zaj. Megint zaj, megint dobbantás. Utána még egy darabig ücsörgött a drágánk és nagyon fülelt. Megvédte a családját. Hát nem aranyos?

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr731931356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsozsiszo 2010.04.19. 20:22:49

:D:D mikor beírtam gugliba hogy "nyúl, mint házőrző", ki dobta ezt: A nyúl megölése olyan gyorsan történik, hogy szinte eutanáziának is felfogható. ... Házőrzésre alkalmatlan. Kedveli az embereket, hűvösebb napokon pedig nem ...
Ez szúrt szemet, de később láttam, hogy ez a magyar kutyafajták nem hivatalos honlapja.. Jaca, ez a nyúl csodákra képes!

cyberfuker85 2010.04.19. 23:35:16

ma láttam a frisky dingo utolsó 3 részét és valamelyikben volt egy nyúl harc : D ázsiaiak fogadtak ,hogy ki nyer mint egy kakasviadalon, de itt két nyuszi ült egymással szemben és mindegyikre 2-3 kés volt felerősítve : D az egyiknek meg egy balta volt a fejére kötve XD XD XD hát ha nem lennék ennyire lusta kimenteném nektek és feltölteném valahova....haláli.
amúgy kinek tetszik az új fuck you avatárom?

cyberfuker85 2010.04.19. 23:37:09

és lol! beírom a google-ba, hogy frisky dingo és kidobja a nyuszis screent : D nevessetek! www.robotskirts.com/images/wp/friskydingo.jpg

LacKoLa 2010.04.20. 10:50:52

@cyberfuker85: háháá ez nagyon király! :D :D ...Rixire is ilyet!

cyberfuker85 2010.04.20. 20:21:43

gondoltam,hogy lacinak majd tetszik : D bandi miért nem kommentel? igaz, hogy nem sokat beszéltünk az elmúlt években, de valaki felvilágosíthatna, hogy a bandi még bandázik velünk? : D néha látok embereket msn-en de nem szeretek írogatni.
süti beállítások módosítása