Címke

2010.04.07. 09:19

Tegnap csak lementem egy – két sörre, találkozni egyik barátommal, meg többel is. Ívi nem jött, mondta, hogy most szórakozzanak a gyerekek. Újabb tanulság jön: ha csak egy – két sörre mész le, soha ne menj olcsó helyre! Az egy – két sör rendesen felfejlődött nem tudom hány sörre és pár whiskyre. Volt még részeg kajálás (féláron – mennyit segítenek a kapcsolatok a kispénzű fiatalokon), dacból csajozás, piacsempészés, pusztítás. Ilyen egy fasza este. Úgy lenne tökéletesebb a dolog, ha ma nem kéne dolgozni. Az ember örök álmodozó.
Drasztikus emelkedés állt be az olvasottságban (nem kell megijedni, egy darabig maradunk a kétjegyű számok birodalmában), aminek oka, hogy belinkeltek egy másik blogra. Viszonozva lesz a szívesség, amint lesz annyi lélekjelenlétem, hogy csináljak oldaldobozt és összegyűjtsem a fontos dolgokat. Ezt már egy ideje meg akartam tenni.
Írok ma is fejtegetést, mert jön. Mai téma a nevem. Különleges nevem van, amit szeretek. Ezt, meg a szörnyű testalkatomat kaptam a szüleimtől. Akik ismernek, tudják, mi ez a név, akik nem, azoknak annyit segítek, hogy sokan azt hiszik, női név. Ja, sokáig rühelltem is, de most már nem adnám semmi pénzért. Viszont küzdenem kell érte. A telefonálgatós munkám miatt naponta több mint százszor mutatkozok be. Ez azért gáz, mert… nem. Kezdjük máshonnan. Vegyél egy teljesen hétköznapi szól. Például kenyér. Vagy fotel. Mondd ki ezt hangosan sokszor egymás után. De tényleg sokszor. Székszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszékszék… És egy idő után teljesen elveszti a jelentését a szó. Elhasználódik. Na, így vagyok a nevemmel is. Munkaidő felénél azt veszem észre, hogy akadozva mondom ki a nevem. Idegen lesz. És ez para. Remélem ez nem terjed ki a magánéletemre.
Még annyit hozzáfűzök, hogy akikről hallottam, hogy az a nevük, mint nekem, azok mind fasza arcok. A főnököm húga összejött ilyen sráccal. A csaj eddig leszarta a pasikat, most viszont sírt is, mert öt napig nem látta. Sosemláttalakésnemisismerlekdeazérttudszvalamitpacsi!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr671900882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.04.07. 11:11:44

Úgy nem lehet, hogy felváltva mondod a két nevedet, néha a kettőt egyszerre? Néha nekem is sokszor be kell mutatkoznom, és néha elhagyom a nevem elől az apádét... pihentet.
Születtél volna lánynak, akkor az egyszerű Judit névre hallgathatnál. Az ugyanis készen volt már Bálint születése előtt, fiúnevet viszont már nehéz volt találni... A színész, akiért rajongtam egykoron, a fénykorában (sőt az én fénykoromban) elég férfias jelenség volt...
Mi a bajod a testalkatoddal? Már a szülésznő is megjegyezte, hogy nagyon formás gyerkőc vagy... egyáltalán nem szörnyű - viszont teljes egészében apádtól örökölted, én az ellenkező véglet vagyok - ez az igazán szörnyű...
Ami szörnyűt örököltél tőlünk, az az alkoholizmusra való hajlamod, bár a hajlam még nem determinál...

cyberfuker85 2010.04.07. 17:05:31

én is csatlakozok a szeretem a nevem klubbhoz, viszont én csak borzasztó emberekkel találkoztam akiket ugyanígy hívtak, lehet ezért engem azzal kárpótoltak, hogy tapadt rám hús ( az izom kontra zsír arányokat most hagyjuk ki...vannak jobb és rosszabb napok ) remélem ,hogy a mocskos gazdagságra van örökölt hajlamom (és determinál majd) mert tudom a boldogság a minden a pénz meg valami...de azért boldogon is lehet az ember még boldogabb. meg ha beütne a a lottery five mindenki megkapná amit szeretne. de tényleg. *acuka (csak ne derüljön ki A név)kapna képregény boltot -> a profitból vehetne ívinek amit szeretne, lackóval egyeztetek mert szerintem ő meg fogja változtatni, hogy mégse ez hanem emez, ferinek is vennék egy saját tetováló szalont valami űber helyen. adnék pénzt ferinek ,hogy megvegye a noszit meg lóvét egy atom igényes dizájnra. kürinek is vennék valamit....de még sokan vagytok és ez már bejegyzés lett nem komment... na szóval akit érdekel mit vennék neki a lottó cash-ből írjon nekem levelet

LacKoLa 2010.04.07. 18:15:38

a Szóelhasználódás Effektushoz annyit fűznék hozzá, hogy megfigyeléseim szerint a 'pizsama' szót lehet a leggyorsabban elkoptatni. azt elég 5-6x kimondani, és máris halványodik a jelentése. kimondod még 5x, és már el is tűnt... -mi az a pizsama??
..aztán persze visszajő

jangamen 2010.04.11. 01:06:55

@cyberfuker85: csurranna cseppenne :D

XXaca: Ha -véletlenül, nem egoizmusból írom- az én blogomra gondoltál, akkor nagyon szívesen kiteszem a linkedetm persze csak amolyan ajánlommertetszik alapon. Ha mégsem arra céloztál, akkor nemszóltam.

ingyenreklám játszik? :D www.hokum.hu már.
süti beállítások módosítása