Új irány - talán

2010.03.28. 12:01

Álmot láttam az este. Már tudom, miről fogok írni a blogon. A hülyeségeimről. Mert van néhány. Többet írok majd képregényekről is (így talán el tudom érni a negatív olvasószámot) és tényleg a saját baromságaimat is kifejtem. Vagy legalább megpróbálok ezekre koncentrálni, mert a felkeltem, szartam, ettem, olvastam, eleludtam - bejegyzések nem túl nyerők.
Az első a „lehugyozás” nevű játék lesz, ami életem egyik hatalmas csalódása.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr491874519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mildyke 2010.03.28. 17:10:07

Savazni mikor fogunk???

cyberfuker85 2010.03.29. 15:10:44

www.youtube.com/watch?v=Wz9siymKwGk
csak hogy teljes legyen a napotok. erre a zenére lehet szeretkezni, dühöngeni, sírni, aludni, vagy flash back videót összevágni fekete-fehér képekkel, nyuszit sétáltatni a margit szigeten...vagy amit én fogok este 7től reggel 7ig gályázni.

Zsozsiszo 2010.03.29. 17:10:48

@cyberfuker85: nem lehet megskubizni a videót

'This video contains content from Sony Music Entertainment. It is no longer available in your country.' Ezt mondja legalábbis
süti beállítások módosítása