Árpád is Back

2010.03.13. 17:14

Nagy hírem van. Árpád visszatért. (aki nem tudja, ki ő és honnan tért vissza, az olvasson vissza a blogon) Most úgy vagyunk, hogy mióta új ágyat kaptunk, a régi kint van az ajtó előtt kanapé formájában. Jó lesz ott ücsörögni, nyulat futtatni, amikor már meg lehet maradni a folyósón. Árpád már most örül neki, mert tegnap azon aludt. Hát, Árpád, baszódj meg! Mi azt a kanapét tényleg használtuk volna. Remélem ma este nem minket választ, mert Ívire a frászt hozza, teljesen érthető módon.
Ma este vendégeink lesznek. Lesz némi italozás, aztán meglátjuk. Szerintem kinézünk majd valahova. Most takarítottunk, reggel meg koránkelés volt, mert mentünk Ív munkahelyére kiállítást bontani. Kedves festő bácsival találkoztam, meghívott minket magához, mondtuk, tavasszal számíthat ránk.
Ráadásként még egy Tréfás Nyuszi Jelenség:
Amikor leülünk az asztalhoz enni, Rigli mindig odamegy a tálkájához és ő is falatol. És tényleg mindig! Nagyon okos. Vagy csak az ösztönök, hogy mikor a ragadozók esznek, ő is ehet nyugodtan, nem kell tőlük félnie – már ha nem őt eszik.
Legutóbb írtam, hogy valamit elfelejtettem, de most pótolom. Sajnos mostanra teljesen elfelejtettem. Ne legyél mérges, mert engem jobban idegesít.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr81837068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.03.13. 21:58:05

Árpád jó helyet talált, és marad míg el nem zavarja valaki... Talán egy megjelenésével tekintélyt sugárzó egyén segíthetne...
süti beállítások módosítása