Helyzetjelentés No. 10.

2010.03.09. 21:40

Nem tudom hogy elkezdeni… Hopp bassza meg! Már össze is jött! Írok, mert igazából akarok, csak tényleg nincs mit. Megpróbálok csapongni. Először kezdjük az eseményekkel. Ívi beteg. Nem tudni mi a baja, szarul van és pont. Általános gyengeség, stb. volt dokinál, nem tudott többet ő sem. Reméljük, hogy lassan rendbe jön. Múlt hét csütörtökön, amikor írtam, hogy leugrunk egy sörre, leugrottunk. Egyik ismerősünk ismerőse kocsmát nyitott, és míg nem üzemelnek hivatalosan, az ismerősök és ismerőseik már fogyaszthatnak. Jó hely. Pici, hangulatos, jó. Gyakrabban fogunk arra látogatni, mert már immel - ámmal ismerkedtünk ott jó arcokkal és ezt folytatni kell! Nem nagy hír, de azért megjegyzem – mert vannak nem dolgozó olvasóim is – hogy hosszú hétvége lesz. Valami mindenképp lesz, de ez még képlékeny, terveim már vannak, csak nem kiabálok el semmit, mert az illetékessel még nem beszéltem.
Most képzeljük el, hogy élve el vagyok temetve. Rám nehezedik hatlábnyi nagyon szar munka már jó három hónapja. A koporsó szűk, inkább lennék máshol. Már írtam, hogy keresem a kiutat, és az egyik sarokban megláttam egy apró fehér foltot. Lehet, hogy fény. Lehet, hogy csak az őrülettől képzelem oda, de látok valamit. Ezt sem fejtem ki, mert tényleg bármi lehet. Egy jó hónap és talán megtudom.
Csapongok tovább, képregények. Március 21. – képregény börze. Már izzítom az olvasókámat az újdonságokra, meg végre be tudom hozni a lemaradásomat Pókember fronton. Igaz, így is mocskos sok olvasnivalóm felhalmozódott. Az American Gods feltart, de ezt nem kell negatív értelemben venni. Nagyon bírom azt a könyvet. És jó angolul.
Elfelejtettem írni, hogy voltunk otthon. Hamar leléptünk, mert volt mit csinálni itt, de legalább szerváltam egy új Pratchettet, egy papírt adóbevalláshoz, egy kopogtatócédulát (megy az LMP -nek) és nem utolsó sorban ettünk rakott krumplit. Fasza volt minden, köszönöm, hogy beengedtél és adtál az ételedből Anyám.
Biztos, hogy kihagytam valamit. Most így átolvasva elég semmilyen ez a bejegyzés, látjátok, erről beszéltem. Most jöjjön egy kis belső infó. Mindig a bejegyzés megyrása után adok címet. Most akkor ennek vajon mi lesz a címe?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr591826919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2010.03.09. 22:24:28

szerintem nem volt csapongó az írás hanem írtál 3-4 dologról. rágogléztam az LMPre mert azt se tudtam,hogy létezik ilyen és közben mitykó apánk politikai sorai jutottak eszembe teletabi éveinkből. legyen mindennap ilyen írás amiben a metrós kalandjaidról írsz, hogy láttál szép csajokat a tavaszi délutánon a kocsma előtt..milyen színű volt a hajuk vagy milyen szinten göndör. jobban lett-e ívi és hogy hol egy kép az új kocsmáról?

Zsozsiszo 2010.03.10. 20:17:24

Ívinek jobbulást!
Csatlakozom az előttem szólóhoz, örülök hogy hallottam felőletek:)
süti beállítások módosítása