Leparkolunk

2010.03.04. 20:24

Sajnálom gyerekek, de mostanság nagyon ritkás lesz a frissítés. Padlón vagyok. Ennek egy oka van, a munka. Iszonyatosan agyzsibbasztó a napokban és ilyen is marad még egy hónapig legalább. Azért nem fogok irogatni, mert csak nyavalygás lesz. Ha történik valami érdemleges vagy mérföldkő jellegű, akkor azt megosztom, de tényleg nem akarok negatív paraszt lenni.
Egy jó hírem azért van: ma van Kázmér nap! Le is ugrunk egy sörre. És akkor szorítsatok, hogy változás lesz munka fronton. Már ha akartok sűrű pozitív frissítést.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr41809737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2010.03.05. 12:10:26

most mondhatnám ,hogy pesten (mindig történik valami) vagy és ,hogy ossz meg nagy filozófia elmélkedéseket a tömegközlekedésről és egyéb csak a fővárost érintő szmog statisztikáról, de inkább csak annyit, hogy nehogy elinduljál a lejtőn mert az lesz mint velem...írj arról, hogy jön a tavasz. írj arról mi volt a kis képregényeidbe, vagy ,hogy lefekvés előtt ne egyen senki nehéz kaját.mind1 legyen bele humor csempészve egy marok valóság azt csá.csak írj%!++!"+%/+

LacKoLa 2010.03.06. 18:49:32

ajj...
akkor addig dobjunk be valami vitatémát, azzal szolgáltatjuk a tartalmat :D

cyberfuker85 2010.03.06. 20:59:32

sztorizhatnánk valamiről.van valami jó cucc amit mostanában láttál?videó,film,sori,akármi?
én megnéztem a boondock saints 2őt fan vagyok úgyhogy nekem tetszett de azért szerintem 1x mindenképpen nézhető.mindenki szerepel így vagy úgy az 1ből.és a dexterből is a dex csaja azaz idegesítő liba.mondjuk fasza az akcentusa a filmben tisztára 'szuki vagyok a tru bládból érzés,szerintem tuti ezt mondta a rendező neki amikor az erre vonatkozó igényeit fejtegette.mindegy állat lett

LacKoLa 2010.03.07. 11:23:40

na már meg is van
@Admiralilles: egy múltkori postban pl a Garfield-ot ekézted. << de jó ez a szó :D
nem tudom, hogy mi bajod van vele, vagy Jim Davis-sel, de én szívesen megvédem :)

@cyberfuker85: pár napja láttam egy régebbi filmet (Hivatali Patkányok), ami egészen illik a mostani helyzethez.
van egy csávó, akinek - a Jacához hasonlóan - teljesen lélekölő, ótvar szar munkája van. a szebb jövő reményében elmegy valami terapeutához, aki azonban a hipnotizálás közben megdöglik, hősünk pedig ilyen megváltozott tudatállapotban marad, és onnantól iszonyat módon szarik bele mindenbe. (a történet persze nem csak ennyi, ez csak az alapfelállás)
van benn néhány mókás jelenet, meg pár jó kis bölcsesség, + pár leépült karakter, szóval egy nézést megér (imdb 7.9)

a boondock saints 2-re nagyon kiváncsi vagyok. a 'how to make it in america' pedig érdekes, meg jópofák a szereplők, de viccesnek szerintem egyáltalán nem vicces.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.03.08. 09:54:23

@LacKoLa: Azért "ekéztem" - tényleg fasza ez a szó - , mert rühellem. Már vagy tíz éve abba kellett volna hagynia. Teljesen kimerült az egész. Csak ismétli magát. Poénok szinte nincsenek, az új karakterek (a kifulladó sorozatokba hoztak régebben új arcokat, hogy növekedjen a nézettség, szinte sohasem jött be) ratyik és a történetekből is látszik, hogy nem tud már mit kitalálni az a szerencsétlen. Jon összejött Lizzel? WTF? Ezzel kb. leköpi a régi munkáit. Kíváncsi vagyok, hogy eshetett meg ez a gyalázat.

cyberfuker85 2010.03.08. 13:29:03

jól látom, hogy kimoderáltál,vagy csak nem küldtem el valamit,vagy nem is írtam semmit?

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.03.08. 21:13:40

@cyberfuker85: Nem moderálok, csak anyut. Te meg drogozz kevesebbet.

cyberfuker85 2010.03.09. 02:27:17

tiszta életet élek,nem iszom, nem dohányzom, a wowon kattogok csak, de arról is jövök le. még pár év és talán egy rendes ember lesz belőlem.ami az elveszett hozzászólást illeti.passz

cyberfuker85 2010.03.09. 02:56:36

be-jegy-zést!be-jegy-zést!be-jegy-zést!
Átjött a kántáló lincshangulat?(ez van ha unatkozol 03:00kor)

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.03.09. 10:06:41

@cyberfuker85: Tökéletesen átjött a lincshangulat a vasvillás parasztokkal együtt. Ma este lesz új bejegyzés.

LacKoLa 2010.03.09. 19:51:42

@Admiralilles: félig-meddig igazad van, lehet hogy már erőltetett, az elmúlt pár év Garfield-jeit igazából nem olvastam... az tényleg érdekes, ha Jon-nak már van nője, de a csúcslúzereknek is lehet néha szerencséjük, nem? :D

az abbahagyás kapcsán meg szerintem annyiról van szó, hogy a rajzoló csak simán még aktív. a fél világ tudja, mi az a Garfield, jó is, szeretik a gyerekek is, jön belőle pénz is, miért ne rajzolgatna még?
nem lehet mindenki olyan antikapitalista, mint Bill Watterson, hogy csak pár évet rajzol, aztán bemutat a világnak.

Metál Isten 2010.03.09. 19:56:31

Remek a blog, fiatalember! Gratula! Tényleg szórakoztató és nem dagályos. Ha van egy unatkozó délutánotok és van kedvetek zsugázni egyet valahol a belvárosban, csörgess meg, a "V" betűnél megtalálsz a telefonkönyvedben. :) (Lásd még: Akácfa söröző, kb egy hónapja)

cyberfuker85 2010.03.09. 20:38:19

"már csak 3 és fél órád van a lapzártáig és tartozol egy fergeteges sztorival"
- ahol a bölény dübörög -
süti beállítások módosítása