Helyzetjelentés No. 09.

2010.03.03. 19:06

Írok, mert nagyon sokan – senki - aggódtatok értünk, hogy mi lett az ivászat vége, ottmaradtunk-e? Hát nem. A kuponok nagy részét elittuk, de maradt és elértük teljesítőképességünk határát. Most számokat ne kérdezzetek! Ittunk min’ az állat! Másnap halálosan rosszul voltam, ami szerintem nem fair. Csak sört ittam, esküszöm, pedig végig ott volt bennem a késztetés, hogy „ha már ingyen iszunk, akkor kérjünk rövidet is”. De erős voltam és csak söröztem, mégis szenvedtem másnap. Ez lehet, azért volt, mert rossz minőségű volt az ital? Vagy mert egy eszelős módjára ittam?
Végül három kocsmában voltunk, a tizenhat csak a lehetséges megoldásokat jelölte. Nagyon profi listám volt címekkel, meg minden. A társaság is jó volt, sokat beszélgettünk, vedeltünk, viccelődtünk. Csak azt sajnálom, hogy megmaradt néhány kupon, pedig még jótékonykodtunk is. Ez van.
A hétvégén hazalátogatok, jön Ívit is. Viszem tesómnak Terry Ptartchett: Fegyvertársak című kötetét. Anyu, mindjárt felhívlak, hogy mit készíts!
Munka fronton kemény keresgélésbe kezdek, mert megvan a három hónap és az agyam már nem bírja sokáig. Hogy valamikor felmondok az biztos, már csak az a kérdés, hogy lesz-e másik munkám mire ez megtörténik.
A hét híre: végignéztük a Firefly-t. Odabaszott, ahogy gondoltam. Ívinek annyira nem tetszett, de azért… kedvelte.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr501806541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.03.04. 08:39:04

Eszelős módjára ittál, fiacskám.
Nem szereted az ismétlést, én se nagyon, mégis fel kell hívnom a figyelmedet családunk genetikai adottságaira, melyek több esetben tragédiába torkolltak... (de hülye mondat). A túlzott sörivás éppen olyan ártalma, mint egyéb túlzások. A májad és a gyomrod nem bírja. A másnaposság a mértéktelenség büntetése - és ez az, ami visszatart engem az alkoholizmustól, bár örökölt hajlamom van rá...
Ív mennyit ivott?

cyberfuker85 2010.03.04. 14:27:57

yo yo yo!
taps' szép munka volt...bár szívesen olvastam volna még arról:milyen kocsmákba voltatok...kikkel találkoztatok...stb. azt hittem ha már nem írsz napokon keresztül az csak azért lehet, mert olyan szintű kalandtúrán vettetek részt amit vagy összefoglalni nem lehet vagy még mindig k.o.
vittulába elnéztetek végül? vagy túl későn adtam a drótot.engem beidéztek a bíróságra mert az itteni telefonos adminisztrátorok hülyék mint a seggem. volt egy betörőnk is meg elvágta az áramszolgáltató a vezetéket...amúgy minden nyugis. friss bővített élménybeszámolót. mög
süti beállítások módosítása