Megmérettetés

2010.02.24. 08:50

Tegnap délelőtt vigyorogtam. Talán még a munka első fél órájában is. Az járt a fejemben, hogy itt a tavasz és ezt senki nem veheti el tőlem. Erre ma felkelek és nem látok el semeddig, mert olyan köd van és hideg. Hát, természetanyácska, az apád faszát! Miért kell ezt tenni a dolgozó, elkeseredett emberrel? Vagy csak én reagálom túl ezt a dolgot?
A héten nem lesz semmi különleges, de a hétvégén annál inkább! Ez most nem egy sima nincsjobbdolgomiszok – dolog lesz. Ez egy küldetés, ahol a becsületünk, a hírnevünk forog kockán. Az egyik bajai kollega a kezembe nyomott huszonkilenc sörkupont, ami ötvennyolc pohár sörnek felel meg bizonyos beváltóhelyeken. A határidő február 28. Vannak már segítőink, de lehet még jelentkezni. A kocsmák szombati terheltségét figyelembe véve kora délután kell kezdenünk. Majd jön a beszámoló.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr181785944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2010.02.24. 09:25:48

eszembe jutott egy bizonyos nyári nap és egy fogadásokkal egybekötött csocsó maraton és ehhez kapcsolható nyerési széria sok dupla vagy semmivel...hát sok sikert a pusztításhoz. ezen kívül mini sorozat ajánlóm, bepróbálva, kipipálva: archer és a how to make it in america. előbbi tömény james bond komédia kurvákkal és részeg titkos ügynökökkel \végigröhögöd,kötelező\ az utóbbi meg az új HBO sori az entourage készítőitől...nálam az is nézős volt de ha magadhoz térsz a piálás után (na emiatt a sor miatt nem off :D:D ) akkor rakd be utorrentbe buksikám
puszipacsi*

cyberfuker85 2010.02.24. 09:29:05

amúgy meg igazán kommentelhetne ide más ember is nem csak én meg jaca édesanyja!?! vagy talán az állatkert fórumon folyik az élet és nem itt?de az is lehet ,hogy csak egy pocsétába tiporjátok az együtt töltött éveket... szép kis banda mondhatom.

Zsozsiszo 2010.02.24. 16:48:18

örülök, hogy más is várja a tavaszt, de a ma reggelnek hála megint visszasüppedtem a tél okozta depresszióba. :(
Ami meg az állatkertet illeti, szívesen elmentem volna, mert néhány emberre kíváncsi voltam, de elvetettem, mivel nem vagyok vérbeli "állat"

LacKoLa 2010.02.25. 19:39:05

csókolom énaizé a sörfogyasztásban szeretnék segitteni :F
szabad aztat?
süti beállítások módosítása