Másév Másnap

2010.01.03. 13:13

Üdv ismét! Nem mondom, hogy megújulva, mert nem. Egy szimpla dátumtól nem töltődik fel az ember lelkileg. Aki most még részeg vagy másnapos, az előtt kalapot emelek, így virtuálisan. (Bizony vannak ismerőseim, akiknél ez fennállhat és én büszke vagyok, hogy ismerhetem őket!) A szilveszter nagyon jó móka volt. Egy kétszintes ház, harminc ember (négyen még a házigazdát is ismerték), rengeteg kaja és pia, vállalhatatlan zenék. Sikerült magamat nagyon gyorsan és kíméletlenül kiütnöm, de azért jól szórakoztunk. Még „táncoltam” is. Azért olyan nagy dolog ez, mert idézőjelbe sem véletlenül raktam. Én lennék a Ritmustalan Ember, ha ez egy szuperképesség lenne. Hajnalban haza, regenerálódtunk, éjjel fél tizenkettőkor meg rántotthusit toltunk sültkrumplival. Vicces volt. Tegnap jött Ívi egyik barátja látogatóba, elmentünk egy sörre a Bem Moziba, mert ilyen ítéletidőben nem voltunk hajlandóak messzebbre menni. Két sör, majd kérdezték, hogy maradunk-e a koncertre, mert akkor ötszázat leszünk szívesek? Mondtuk „Persze, miért ne?”.
Most akkor jöjjön egy újabb nagy tanulság. Soha, ismétlem SOHA ne maradj ott a Flash együttes koncertjén! Ilyen szinten ótvar zenét rég hallottam. Két számot bírtunk, de csak azért, mert volt még a sörömből. Rég ittam már sört ilyen gyorsan. Van erről egy bajai sztori, ha valaki kíváncsi rá, majd megosztom. Igaz, a legkreatívabb szuperképesség ever sem érdekelt senkit, de ilyen az ember. Reménykedik.
A zsákbamacska koncertekkel nincs igazából baj, mert maximum pénzt és egy kis időt buksz az életedből, és cserébe van esély igazi gyöngyszemekre, lásd: Jesus Christ Smokes Holy Gasoline. De ez a mostani… hagyjuk, mert csak felhúzom magam.
Ma az utolsó szabadnapot tapossuk, holnap munka. Ma van Ív szülinapja, köszöntsétek bátran, tőlem este kap meglepetést. Igazi ajándékot meg a héten valamikor.
Ahogy az előző bejegyzést megírtam, és ledőltem, mint aki épp befejezte a Világok Harcát, majd befalt két steaket, egy ananászt és egy üveg whiskeyt, beugrott, hogy picsába, a szavazást elfelejtettem. Na de most pótolom.

Bejött a tippem, a szavazók nagy része a féktelen falatozást favorizálja – ez de szép alliteráció! Közben csalódnom is kellett. Hát egy rendes keresztény sincs köztetek? És akkor imakönyvet sem hordtok magatoknál? Hát milyen világban élünk? Na jó, igazából én is leszarom. Új szavazás nem lesz, mert újéveset akartam, de már tárgytalan. Megpróbálok kitalálni valami jót. Addig is viselkedjetek és járjatok sokat könyvtárba!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr501641639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ntlgbr 2010.01.03. 17:29:56

A Flash márpediglen nem rossz. Illetve annyira, h már jó. Vagy csak nagyon rossz. Mindenesetre kulturális objektum. Valszeg többen istenítik persze, mint ahányan valóban képesek hallgatni. Nekem is csak ritkán és csak rettenetesen kevés ideig megy.
Amúgy: drflash.hu
Nem tudom érdemes-e nézni. Hangulatfüggő.

süttyő 2010.01.03. 19:30:46

boldog szülinapot ív!
viszont, mivelhogy korán kidőltetek a bulájban, lehet hogy valamiről lemaradtatok...
nekem is volt egypár kalandom, és egy elég nagy vándorútban is résztvettem, legyalogoltam a csaákvár-zámoly távot, de ezt majd elmesélem

cyberfuker85 2010.01.04. 02:35:28

hát én szeretek flesselgetni, de ezek után eléggé meg vagyok győzve, hogy zenei téren kerülendő.engem érdekel aműgy a kreatív képesség, csak azt terveztem tüntetőleg kivonom magam, mert még mindig nem jönnek a klikkek a dobozkákra. tényleg ennyire nehéz nyomni egy klikket??????????????? annyira elmegy a kedvem ilyenkor az egésztől :S na mindegy. na de nem akarok ide kifakadni a saját bosszúságaimról, legyen ez az én gondom. azt végkép nem momentálom, hogy fél12kor te már otthon voltál.az lol. ív boldog szülinapot, akartam írni ,hogy meglepjelek mert láttam kiírva wiwen, de a fent említett okból rád is haragszom ezért nem írtam. sütikém: a sztorit ide is megoszthatnád és akkor legalább lenne valami közösségi élet és nem érezném, hogy mióta nem 'járok suliba' mindenki világgá ment. ntlgbr: te kivagy? és miért adsz álpozitív' kritikát erről a bandáról? talán te szervezed a koncerteket nekik és a google kidobta ezt a fórumot???vagy b, te vagy bandi.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.01.04. 09:06:18

@cyberfuker85: A féltizenkettes falatozás január 1-én, éjjel történt. De ezt írtam is, hogy hajnalban haza, aztán regenerálódás. kb. fél nyolcra értünk haza.

Zsozsiszo 2010.01.04. 09:31:33

Ív, itt is B-day-t!
Jaca: attól még, hogy elmúlt szilveszter, nyugodtan feltehetnéd az a kérdést, h ki mennyire ázott el :)

cyberfuker85 2010.01.04. 11:23:46

jólvan.figyelmetlen voltam na... 02:35 :D

LacKoLa 2010.01.04. 16:17:35

@cyberfuker85: ha mindenképpen a dobozkákra akarod hegyezni a cerkád, akkor csinálj egy "jelenleg nincs bennem semmilyen érzelem a leírtakkal kapcsolatban, de azért jó, hogy megszületett ez a post is" dobozkát. hátha azt jobban nyomkodnák az emberek.
..amúgy meg nem wiw, hanem iWtfiW!

cyberfuker85 2010.01.04. 16:32:47

@LacKoLa: mi az a iWtfiW! ?
és annál a doboznál nem kell jobb,hogy fos.mindenki aki úgy érzi ,nyomjon arra.de azért eléggé jó sorok születnek egy érdekfeszítőhöz vagy egy vicceshez is akár...pl a legutóbbi ajánlásod az art cucc amit érdekes mint az állat, fasza és örülnie kéne mindenkinek, hogy olvashatott róla mert annyira király,de még te magad sem nyomtál rá a dobozra...vagy a kurvák például...hogy lehet az,hogy egy ffi olvasó sem találta érdekfeszítőnek. tán meleg front van?majd rakok fel akkor macsókat aztán majd sírhattok...és ne gyertek itt a 'nekem b.nőm van' dumával :D ez totál anonymus. majd bevezetem,hoy addig nem jelenik meg a post amig nem nyomsz és amjd ilyenek lesznek,hogy a, húú biztos izgi lesz b, húúú tuti vicces lesz vagy c, mi a fasznak erőltessem úgyis fos

süttyő 2010.01.04. 19:04:34

@cyberfuker85:
(az artos cuccot én ajánlottam neked, lacika...)
sőt most találtam egy elérhetetlen szerelmet is, csak hogy lehessen csámcsogni, illetve ízlést fikázni:
Shannyn Sossamon

www.youtube.com/watch?v=0jY3l0JAzFo

és akkor már zene is itt ő dobol

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.01.04. 21:47:25

Én eleinte nyomkodtam a gombokat, aztán jött ott valami komment, hogy kapjuk be a faszt, mert valamire fost nyomtunk. Na azóta szarok bele. Meg elolvasok ott valamit, de nem tudom lereagálni. Egy csaj pl. nem vicces, nem is érdekfeszítő, hanem egy szimpla mög. Meg az jó, ahol ajánlod a ffffound-ot. Az nagyon fasza oldal. De nem fogom megkeresni, hogy hol volt róla szó és úgy pipálni. Gondolom megérted.

cyberfuker85 2010.01.05. 04:56:46

@Admiralilles: összekevered itt a dolgokat, mert ez az egy komment érkezett általam egy 'fos' nyomásra idézem: "hát ez nem tudom, hogy lehetne fos. de legalább nyomtál : ) ez is valami" ha ezzel kiváltottam belőled,hogy ne nyomj akkor sorry. de pozitívumként elmondanám,hogy most amíg ezt kerestem(10 perc volt legalább) addig észrevettem milyen sok új nyomás született, ezúton köszi az aktívkodóknak. süti sorry,hogy bekevertem a dolgokat.esküdni mertem volna,hogy blu a kohi agyszüleménye volt...van ilyen : ) korrigálom a hibát és átjavítom lacikára : ) csóóók

cyberfuker85 2010.01.05. 05:03:50

ja még valami megnéztem a tube-ot. csaj okés ,zene érdekes...

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.01.05. 09:06:44

@cyberfuker85: Nem, nem erre gondoltam. Konkrétan azt írta valaki - nem tudom ki - hogy aki a fosra nyomott, az kapja be a faszát, meg még valami volt az ánusszal, de azt nem értettem. Én is megnéztem a csajt. Ő volt a 40 nap 40 éjszakában. Mög. Viszont a zene nem érdekes, inkább... szar.

Zsozsiszo 2010.01.05. 09:36:17

női lényemet félretéve tényleg mög a csaj, játszott a nem fogadott hívás c. filmben is
süti beállítások módosítása