Szomjas vagyok

2009.12.25. 22:30

Hogy eddig hogy telnek az ünnepek? Hát, valahogy így:

Jó két hónapja nem láttam tévét és most így egy nagyon tömény dózis után csak azt tudom mondani, hogy jobb is. Egyszerűen hipnotikus ez a szar. És idén a Tapló Télapót sem tudtam megnézni, ami egy fájó pont. Valamennyire azért enyhítette bánatomat a villámlás. Decemberben. Mókás. Ez most ilyen rövid, én akkor mennék is.

A kép az Umbrella Academy című képregény II.3. részének a borítója. Bírom azt a sorozatot, mert vannak benne beszélő csimpánzok, időutazás, nagyon elmebeteg gyilkosok, szuperintelligens aranyhal és a legkreatívabb szuperképesség ever. Ha kíváncsiak vagytok rá mi az, kérdezzétek kommentben.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr461623255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacKoLa 2009.12.26. 16:10:36

Én szerencsére idén is bepörgettem a Tapló Télapót. Ilyenkor nem hagyható ki. :)

Idei favorit:
"-Kérsz szendvicset télapó?
-Nem kell szendvics bazdmeg." XD
süti beállítások módosítása