Szenvedek. A tegnapi italokat nem sikerült megvásárolnom, csak kibéreltem őket. Az is igaz, hogy elég furkó módon ittam. Hirtelen nem jut eszembe olyan ital, amiből ne küldtem volna le négy centet. A mai napot Star Trekkel, a vécét pedig hányással töltöttem. Már kezdek próbálkozni némi töltött paprikával. Megpróbálom háromnegyed ötkor feltornázni magam egy vonatra, aztán gogogo. Ja, a tegnapi vacsora nyúlgerinc volt. Szép próbálkozás anyám. Csak azt nem értem, hogy akkor miért mondtad, hogy nem való nyúl a lakásba. Most így atommásnaposan ennyi. Este talán még folytatom.

 

Kínzó kérdés: Létezik fekete epe?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr301457899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dittike 2009.10.19. 00:09:45

Ma délben én is emlegettelek téged Jaca, mert mostmár én is átérzem azt, amit csak epeóra-ként szoktál emlegetni. ÉREZTEM A HALÁL JEGES FUVALLATÁÁÁÁÁT!
---->Tudnak inni a szerb barátaim, de mostmár azt is tudom, hogy én meg a tempójukat tudom követni.
puszó
süti beállítások módosítása