Tűz van Babám!

2009.10.17. 16:17

Eddig csak poénkodtam vele, de miután hazajöttem, kiderült, hogy anyu tényleg olvassa a blogot. Azzal kezdte, hogy lehetne kevesebb káromkodás, meg hogy nem való nyúl a lakásba. Én most akkor ez úton kommentálnám ezt az építő kritikát, okosan itthonról, hogy még tarkón tudjon vágni:

Igen is kell a nyuszi a kibaszott lakásba!

Igen, itthon vagyok. Végre kialudtam magam, megnéztem a nyelvvizsgámat, csak nem értem, hogy mi van bele írva, mert angolul van. Ma délután találkozok egy barátommal, talán kettővel, még nem tudni, de nem lesz nagy hepajkodás, mert gázos a közlekedés, meg... kb. ennyi. Jövő héten megyek valami ír partyba, majd ott bepótolunk mindent. Sokat nem tudok róla, csak azt, hogy akciós whiskeyvel és Guinessel kell szembenéznem. Reméljük megbírom, meg a másnapi melót is. Ja, jövő héten plusz egy órákat dolgozunk, de csütörtökön elmehetünk három órával később előbb. Érdekesnek ígérkezik. Tegnap megdorgáltak, hogy ne késsek. Megpróbálok így tenni. Ha nem jön össze, akkor így jártam.
A hazaút jó volt, egy rég nem látott baráttal (nem, nem egy szerzetessel Bandi!) utaztam, és kiderült, hogy ő is HúgyszagLandben van, tőlünk két villamosmegállóra. Ezt a számot ő mutatta, és akkor küldeném Ívinek és mindenkinek, aki szereti. (nézd meg a reggelijét Ív!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr551456170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ívi 2009.10.17. 23:38:22

Kicsikém! Szeretlek téged is meg a tükörtojásod is. Hiányzol! Csók!

gerineldo (törölt) 2009.10.18. 20:10:38

no, akkor beléptem a zolvasótáborba.
Örülök, hogy tetszett az Illúzió, bár koncertet a legmesszebb elkerülni (mert a piperkőc, metroszexuális énekesfiú valójában hamis, mint a bűn [és erőltetett vonaglása kissé gáz is <és a "rajongótábor" egy része fiatal sikítozós melegekből áll, akik még a sikítozós 16 éves picsáknál is idegesítőbbek {mert a rajongótábor másik fele belőlük áll - nem is értem}>])!
node, ez a két szám is tetszett neked:
www.youtube.com/watch?v=eEIbvsVUvvI
illetve az eelstől:
www.youtube.com/watch?v=ZoS0P3aHGtA
ez az új albumon van, ami betyáros, tessék letölteni/meghallgatni/földön vergődni a gyönyörtől =)
písz, láv, almáspite!
feri
süti beállítások módosítása