Ez vicces. Mindig izgalmasabbnál izgalmasabb témákat dobok fel, írok személyes tapasztalataimról, „olvasmányélményeimről” (Süttyő után szabadon), és erre mivel sikerül aktivizálni az olvasókat? Új cipővel. Szemezgessünk a Cosmoból is? Lehet, csak akkor meg kell változtatni a blog címét. Meg a szerzőjét is. Jó, gondolom ennyi elég volt a lebaszásból, és most már végképp nem fog kommentelni senki.
Van egy igen rossz hírem. Ma munka végén már untam a dolgot. Az első nap, amit rendesen végigdolgoztam. Szívás. Lehet, csak a szar (nagyon, nagyon, nagyon szar) idő miatt voltam rossz passzban, de akkor is. Milyen dolog már ez? Lehet, jön megint a munkakeresés, de valószínűleg ennél csak rosszabbat találok.
A nap jó híre: A T***oban vettem Iron Man rajzfilmet hatszázért. Izgi lesz.
Az otthoniaknak üzenem, hogy hétvégén hazamegyek, mert át kell vennem a nyelvvizsgámat – amit mai napig nem fogok fel, hogy hogyan is történt – és vissza kell vinnem egy könyvet, amivel már egy jó hónapja késésben vagyok.
Ívi volt ma állásinterjún, ami nem túl kecsegtető, de lehet, hogy bevállalja. Volt ma telefonálgatós alkalmi munkán, pénteken megy megint borítékolni, holnap egy galériába, de lehet, hogy ezt már mondtam valamikor, meg jövő héten szórólapozza a kutyasintérkedést kutyasitterkedést.

 

V E N N E M   K E L L   P U L Ó V E R T   I S  
P O W E R !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr771448511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása