Tegnap picit berúgtam, de ezt gondolom sejtitek. Jött egy barátunk látogatóba meg koncertre, meg amúgy is szombat volt, hát akkor ivás. Először is el akartunk jutni az ingyenes Editors koncertre, volt regisztrációnk is, de nem tudtuk, hogy attól még nem biztos, hogy bejutunk. A Laci (fent nem nevezett barátunk) szokásához hűen megpróbálta elintézni a dolgot azzal, hogy keres valami felelős beosztású illetőt a staffból (ennek hiányában találomra kiválasztott biztonsági őr is megteszi neki) és elkezd vele beszélni, hogy hát mégis milyen dolog ez, meg hogy miért fáj az neki, ha mi még bemegyünk. Esetünkben ez a személy igen magas beosztással bírt, annyira, hogy talán nem is volt magyar, sőt, biztos hogy nem volt magyar, mivel csak angolul beszélt. Vázolta nekünk a helyzetet, és azt mondta, hogy: Wait here, and If you are a lucky men, you can going in. (valószínűleg hibásan írtam, de attól, hogy van nyelvvizsgám, még nem tudok angolul)
A címből sejthetitek, hogy mi történt. Bánatunkban beültünk a Bem moziba, és ittunk egy sört. Szeretjük azt a helyet, de mivel annyira szerencsés emberek vagyunk, biztos hogy nem fog már sokáig üzemelni. A mozi után vissza haza, kerestünk egy bulit, meg ittunk még egy üveg szokásosat (BB muskotály), ez volt a harmadik, a sörökben meg nem vagyok biztos, ezért inkább nem is találgatok.
Kitaláltuk, hogy elnézünk Rockin Rock Cats-re, ami valahol nem is tudom, hogy hol volt. Nem mentünk be, mert ott tudtuk meg, hogy a belépő ezer... nem tudom hány száz, de az ezer után már teljesen mindegy is volt. 

Kínzó kérdés: Mi ez a mánia, hogy a belépőkről soha, sehol, semmilyen körülmények közt nem tájékoztatnak? Nem ez az egyetlen példám, van még vagy három a tarsolyomban.

Ezután a nembuli után átmentünk a Gödörbe, arról legalább biztosan tudtuk, hogy ingyé van. Nap pozitív meglepetése, hogy a Korai Öröm mégsem olyan szar, mint emlékeztem, sőt! Lehet, hogy felnőttem, anyu? Itt pár sör, dumálás, haza, alvás, a mai napot meg átaludtuk, ettük, és speciel fejfájással is dulakodtam - én nyertem!

Ennyi! Ívi dolgai nagyon jól alakulnak munka ügyben, nagyon örülök neki, nagyon vidám. Az én dolgaim sehogy sem alakulnak munka ügyben, de hát hétvége van. Ezzel mentegetőzök.

 Holnap jövök!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr401395314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása