A mai nap...

2009.09.16. 20:56

jóformán ki lett baszva a kukába. Felkeltünk tíz után, elkezdtünk főzőcskézni, Neil Gaimant olvastam, feküdtem, toltam egy Age Of Mythologyt, aztán ennyi. A legtöbb, amit felmutathatok, hogy leszaladtam tejfölért.
Elküldtünk most este vagy két önéletrajzot, hogy rendbe tegyük a rossz lelkiismeretünket. Mindkettő nagyon jó munka, mi lennénk a világ legvidámabb emberei, ha megkapnánk valamelyiket.
Kerestem képet önéletrajzhoz, végül nagy nehezen találtam egyet, de az sem az a vérprofi. Közben elmerengtem, hogy mi lenne, ha az alábbi képet mellékelném? Mennyire vennék a poént?

Igen anyu, ez is én vagyok. És van még pár ilyen kép!
Ez volt ma, na de majd holnap!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr201387133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mildyke 2009.09.16. 21:36:04

Véletlenek márpedig vannak! Ez az első blog az életemben, amit olvasok :) Hoppáááááá!
Érezzétek jól magatokat az új kuckóban, és sok cseresznyét a melóhoz!
Ha minden erődet bedobod, tudsz-e még ajánlani valakit/vmit, ahol Bobó képregényt intézhetek?
Üdv: Fsz. 7.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.09.17. 19:07:45

Halli!
októberben megyek képregénybörzére, és ha ott nem találok, akkor valószínűleg nem is létezik. Szerválok neked párat, aztán a továbbiakat meglátjuk.
Köszönöm, hogy benéztél!
süti beállítások módosítása