double walker

2012.03.30. 20:21

Egyik éjjel, amikor picit részegen hazaértem, rögtön le akartam ezt írni. Le is ültem a géphez. Arra keltem, hogy fáj a homlokom, mert nagyon nyomja a billentyűzet. Így hát akkor nem írtam le, de csodával határos módon nem felejtettem el (ellenben sok minden más teljesen kiment a fejemből). Teljesen igaz történet. Ez történt velem, ezt láttam alkoholos befolyásoltságom alatt.
Már jócskán benne voltam az éjszakában. Talán éjfél is elmúlt. Leszálltam a 4-6-osról a Margit hídnál. Hideg volt az éjszaka, éppen ezért döntöttem úgy, hogy gyalogolok. Semmi kedvem nem volt ácsorogni a hidegben, hogy megvárjam az éjszakai járatot, amivel lehet, hogy még lassabban is érek haza.
Lehajtott fejjel, céltudatosan törtem előre. Hogy gondolkoztam-e valamin? Nem hiszem. A haladás ténye és a támolygó, imbolygó járásom korrigálása eléggé lekötött. Már az Ürömi utcában voltam, amikor szembementem magammal! Néha mindenki lát egy-egy embert, akiről azt gondolja: „nagyjából tíz év múlva így fogok kinézni” vagy „egy az egybe ilyen voltam gyereknek”. Most ez is olyan volt, csak azzal a különbséggel, hogy ez a mostani én voltam. Teljesen egyformák voltunk. A ruha nem stimmelt, de azon kívül minden. Arc, szakáll, testalkat, magasság, minden. És ezt Ő is észrevette. Egy szót nem szóltunk, csak elmentünk egymás mellett. Gondolni sem merek rá, mi lett volna, ha elkezdünk beszélgetni. Ijesztő és félelmetes volt az egész helyzet, de közben eltöltött egy kellemes bizsergéssel is, hogy itt most valami nagy dolog történt. Borzongtam, tanácstalan voltam és örültem. Egy csattanást hallottam és megfordultam a rosszul világított kis utcán, de már nem voltam ott. Majd hazáig ezen gondolkoztam, és végül elaludtam a billentyűzeten.
Alapos mérlegelés után az alábbiakra jutottam: Kizártam a robotmásolat és a klón lehetőségét. Az ilyesmi nem olcsó mulatság és ki költene arra, hogy belőlem még egy legyen? Vannak, akik szerint egy is sok. Tehát egy doppelganger lehetett, illetve az örök kedvenc időutazás. Más magyarázatot jelenleg nem tudok elképzelni. De akárhogy is volt, mindkettő hátborzongatóan menő.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr414350910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2012.04.01. 16:35:18

Valami tükröző felület esetleg?

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2012.04.01. 22:38:36

@Hayna: Ha látnál egy unikornist, rögtön elkezdenéd csesztetni a szarvát, mi?

Hayna 2012.04.04. 09:37:51

A csattanásról gondoltam, de nem olvastam elég figyelmesen. Ha a ruha más volt, akkor a tükör kizárva. Lehet, hogy tényleg kettő van belőled, de remélem, egyiktek se skizofrén...
Áttérhetnél a vízivásra drágaságom...

Dittike 2012.04.23. 22:21:36

az időutazás az komoly :) de akkor miért nem állítottad meg magad!? én tuti megállítottam volna magam. Ez olyan szitu, mint amikor az öreg Bácsit láttuk baján biciklivel?
süti beállítások módosítása