Munkanélküli vagyok. Elkezdődött. A hétvégén még fel sem tudtam fogni, hogy hétfőn itthon maradok. És kedden is. És utána mindig. Egy ideig. Furcsa érzés, szoknom kell. A későn kelés még nem megy, de az egész napos netezésben már egész otthonosan mozgok. Valószínűleg azért, mert a munkában is ezt csináltam. Azért megpróbálom értelmesen tölteni az időt, leginkább munkakereséssel és a szekrényen sorakozó kiolvasásra váró könyvek felé tekintgetek. És egy határ megírásra váró dolog is volt a fejemben, ezeknek is utána kell néznem. Miért nem nyáron vagyok munkanélküli? Talán mert mocsok egy világ ez, Tibor!
Majdnem elfelejtettem, hogy ma végigvittem a Return to Castle Wolfensteint. Ilyet többet nem szabad csinálnom. A számítógépes játék a totális időgyilkos!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr793422516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása