Pozitívság 03.25.

2011.03.26. 10:25

Tegnap munka után kimentem a Gödörhöz, kértem egy nagyfröccsöt és a szabadban elkezdtem olvasni Terry Pratchett Vadkanapóját.
Már az elején egy csomót vidultam, néhányat kiemelnék.

 

„ – És ott van a felirat,  Rettentheő – állapította meg a dékán. – Gondolom, olvasta. Tudja… a felirat, amiben az áll, hogy: „Soha, semmilyen körülmények közt ne nyissa ki ezt az ajtót!”

- Persze, hogy olvastam – felelte az Egyetem Főrektora. - Maga szerint miért akarom kinyitni?

- Ööö… miért? – kérdezte az Újkeletű Rúnák Adjunktusa.

- Természetesen azért, hogy megtudjam, miért akarták bezárni.

Ebben a párbeszédben szinte minden benne van, amit az emberi civilizációról tudni érdemes.”

 

„Lord Áfius orgyilkos volt. Vagyis pontosabban Orgyilkos. A nagy kezdőbetű lényeges. Az különbözteti a gazfickókat, akik pénzért gyilkolnak, az úriemberektől, hogy utóbbiak időnként tárgyalnak más úriemberekkel, akik némi ellentételezésért cserébe szeretnének eltávolítani bizonyos borotvapengéket életük vattacukrából.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr992772622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása