Vigyorgok, mint egy hülyegyerek. Ma munkából hazajövet vettem ezt-azt, meg arra gondoltam, hogy innék egy sört is. Nem tudom miért, de egy üveg Balatoni világost vettem. Ez volt az első sör, amit életemben kóstoltam. Még nagyon pici voltam, amikor apuét megkóstoltam, mert én is nagyfiú akartam lenni. Nagyon rossz volt. Mondtam is, hogy ilyet én többé nem iszok, meg hogy nincs semmi jó a sörben. Fater és a szomszéd meg csak röhögtek. Most kitöltöttem és belekortyoltam. Ugyan azt az ízt éreztem, amit akkor, talán picit kevésbé keserű. Nagyon jó érzés fogott el. Szeretem a sört és azt is, hogy egy csomószor apu jut róla eszembe.
Szentimentális lettem a havazástól. Ívi elment egy barátnőjéhez, én meg itt gubbasztok Riglivel. Ő is csak ül és nézi a jövőt. Vagy a szellemeket. Vagy azok a macskák? Vicces, hogy nagyon picire van összegömbölyödve és néha furcsán hátrahúzódik. Biztos megijed a jövőtől. Vagy a szellemektől.
Délutános vagyok a héten, azért frissítek ritkábban. Reggel üres vagyok, este meg fáradt. Ma délelőtt „ügyeket” intéztem. Csütörtökön mehetek kajajegyekért, tényleg veszek egy zsugor sört a hétvégére. Ha már hétvége, akkor szervezek egy kis italozást, szülinapom ürügyén, meg akkor már megünnepeljük Ívét is. Küldözgettem e-maileket pár barátomnak, hogy rajta - rajta. Ha valaki nem kapott üzenetet és szeretne csatlakozni, bátran jelezze bármilyen úton, akkor is, ha már régen beszéltünk. Nem kell szégyenlősködni, mindenkit szeretettel várunk, csak arra kérem, hamar szóljon, mert a résztvevők számához igazítanám a programot. Nem kell semmi extrára gondolni, csupán szeretnék barátokkal lenni. Ma olvastam, hogy kicsi a világ, és csupán ötszáz igazi ember van benne. A többiek mind statiszták. Szeretném, ha az én világomban tényleg lennének legalább ötszázan. Kellett volna vennem még egy sör. Ezzel búcsúzom mára.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr821650197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.01.06. 08:41:58

Kedves kicsi fiam, igazán nagy öröm volt a születésed, de nem kellene ennek örömére minden évben berúgni...
Leírjam a születésed történetét? Te már hallottad, de hátha valaki elolvassa...

Ívi 2010.01.06. 15:33:07

Én várom a történetet a Haynablogon...
süti beállítások módosítása