Helyzetjelentés No. 06.

2009.11.23. 19:23

A hétvégére elutaztunk Íviékhez, meg akkor már elugrottunk Békéscsabára Kispálra, meg inni. Jó volt nagyon. A munkában nagy változások vannak, kirúgni nem akarnak – sajnos – így hamar kell keresnem új állást. Holnap próbálom ki magam az új feladatkörben, ami teljesen más jellegű. Majd meglátjuk. Talán leszek annyira szar, hogy más feladatot adjanak.
Békéscsabáról jut eszembe a világ egyik legjobb vicce.

- Csaba vagyok Gyuláról.

- Én meg Gyula vagyok Csabáról.

Ennyi.
A szavazásnak adunk még pár napot, mert ma is volt új voks. Azt kérded, hogy mik a terveim a jövőre nézve? Mert én ezt kérdezem magamtól. Kéne vennem pár könyvet, mert csak gyűlnek a listán, a héten el akarok menni inni egy két italt, annak ellenére, hogy nyolcig dolgozok - mert nehogy már a munkám szabja meg a napom. Kell munkát is keresnem és ideje lenne iskolát is nézni jövőre. Most nem írok többet, mert fáradt vagyok, meg vendégünk is van.
’Cakát mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr291547021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása