Visszatértem, pedig nem is mentem sehova. A ritkább frissítést én sem így értettem, csak az volt a baj, hogy nem jött semmi, amiről írhattam volna, aztán meg mindig jött valami, de akkor az kötött le, és azért nem írtam. Most is van cirka negyvenöt percem, aztán vár a setétség. Na de kezdjük az elején. Hétfőn munka, aztán este találkoztam a – feszült figyelem a nézőtérről, a színpadon egy apró mosoly nyúlik – pénzügyi tanácsadómmal. A bátyám adta meg neki a számom, aztán egyszer csak felhívott, hogy találkozhatnánk-e valahol. Mondanom sem kell, hogy a tesóm előtte nem avatott be semmibe, szóval annyit válaszoltam a figurának, hogy: Ha a Gabi megadta a számom, akkor oké.
Tehát hétfő este beültem vele egy kávézóba, és úgy eldumáltunk három órát, mintha az egyik régi haverom lenne, és mellette még elkezdtük gatyába rázni a jövőmet is. Lényeg, hogy jó arc a Gyuri, bírjuk.
Kedd az a nap, amikor írhattam volna, mert Ívi elment az egyik főiskolai barátunkkal sörözni, csajos dolgokról beszélni, én meg addig itthon feküdtem, olvastam, játszottam, stb. Igazából azért nem írtam akkor, mert nem nagyon volt miről. Vagy hát volt, de többet akartam. Kapzsi féreg vagyok.
A szerda nagyon jóra sikerült. Én, Ívi és a királyutcai űrlények elmentünk inni pár sört A kocsmába, aztán Ív barátnője is csatlakozott. Nagyon jó volt. Komolyan. Ittunk, nevettünk, sírtunk.
Csütörtökön nem nagyon sikerült eljutni munkába rajtam kívülálló okokból, viszont cserébe vettem egy nagyon fasza Tisza cipőt, és megúsztam tizenöt alatt. Este meg vacsora közben felhívott az egyik legbetegebb figura, amit
akit valaha hátán hordott a föld. Hazajött Görögországból és Húgyszaglanden csövezik pár napot, hát megittunk egy sört, plusz csatlakozott hozzá még egy régi ismerős. Csak egy… és fél sör volt, aztán haza, mert le voltam robbanva. Ma is összefutok vele, és ő lesz a sztárvendég, mert találkozunk egy harmadik emberrel, akivel régi cimboránk, és nem tud róla, hogy itt van. Jó lesz.
Vicces sztori of the week: A munkahelyemen egész héten nem volt lámpa a férfivécében. Száz férfiből egy sem képes arra, hogy szóljon: figyu, kiégett a körte a véce*. Tökre mint a koliban. Állnak a férfiak a sötétben, vizelnek és halálos csöndben azon gondolkoznak, hogy ez azért egy elég hülye helyzet.
Most akkor ennyi, mert sietek inni. Ja, holnap jön Ívi anyukája, és fél órája tudtam meg, hogy az enyém is. Izgi lesz.
Ha kihagytam valamit, akkor azt holnap, vagy még ma éjjel pótolom részegen. Az első szavazás hétvégén lesz kirakva, valószínűleg ékezetek nélkül. Ez a legkézenfekvőbb és legszarabb megoldás. Passzol a személyiségemhez.

 

*a véce: ez mifelénk egy jó poén.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr911505362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása