Ne féljetek, élek még.

2009.10.12. 19:43

Bocsesz, de nem volt semmi említésre méltó. A hétvégén elvoltunk, moziztunk, voltunk egy picit kocsmázni, ahol találkoztam egy… balfasz. Igen, ez lesz rá a jó szó. Az az ember egy balfasz volt. Magyarázott ott, hogy a média rossz, meg ő mekkora lázadó, meg mi illeszkedjünk csak be, de igazából csupa olyan dolgot mondott, amik elhangoztak amerikai filmekben (hogy hívják ezt, fogyasztó?), egy eredeti gondolata sem volt, és még be is forgattam, de annyira elvolt a mondandójával, hogy észre sem vette. Jó, igen, én voltam a hülye, hogy még szóba is álltam vele. Na de mindegy, foglalkozzunk a mai nappal. Itt a hétfő itt a szar idő. Ennél tipikusabban már nem lehet elkezdeni a munkát. Ja, azt hittem, hogy ma még betanulunk, aztán mondták, hogy szórakozhatunk még húsz percet, aztán gyerünk élesben. Picit meglepő volt, meg biztos elcsesztem egy határ dolgot, de majd belejövök. Vagy kivágnak, mint macskát szarni. Vasárnap beiratkoztunk egy közeli könyvtárba, csak mert ingyé volt. Jó, jó, nem tudom tovább magamban tartani: könyvtáros vagyok! Micsoda coming outolás volt, mi? Igazából azt akartam a könyvtáros dologgal, hogy kivettük a Bakancslistát (megnéztük, jó volt), kivettem Terry Pratchett egy korai agyömlését, a Bűbájos bajokat (olvasom, jó) és Jack Kerouactól az Útont (olvasni fogom, jó lesz). Ja, meg hát voltam én nem utolsó sorban képregénybörzén is. Rengeteg faszaságot vettem. Már írtam, hogy miket fogok venni, azok úgy kábé be is jöttek (kivéve az Air meg a House of Mystery, mert nem voltak kötöttben), de vettem még Képregényes világtörténet 2-t, Papírmozi 3-at és két B.P.R.D. -t. És azt hiszem, most vesztettem el a maradék három olvasómat (kivéve Anyut).
Íviről manapság nem írtam. Most akkor írok. Még nincs munkája, de folyamatosan jelentkezik, most úgy néz ki, önkénteskedni fog egy nagyon fasza galériában. Ja, dolgozott pénteken. Borítékolt, elég jól keresett, meg jól érezte magát, mert nagyon jó helyen volt (annyi gyümölcsöt ehetett, és annyi kakaót ihatott, amennyit nem szégyellt - nem szégyellte). Ma nagyon tündér volt, finom kajával várt, mire megjöttem. Nem is akarom, hogy dolgozzon, mert akkor nem lesz ilyen. Jó, csak vicceltem. Rigli is jól van, nem volt mostanában ébresztő. Reméljük már nincs szőr a kis testében, csak a testén kívül.

 

Utóirat: Új cipőt kell vennem. Javaslatokat kérek, hogy hol, és mennyiért. A színt majd én kiválasztom, köszi!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr241445825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süttyő 2009.10.12. 22:20:42

ha kerouacot olvasol és mellette dolgozol is akkor az lesz veled mint velem...megőrülsz
nekem is kell vennem cipőt, majd menjünk együtt

cyberfuker85 2009.10.13. 13:11:02

hi!először is több bejegyzést.ha uncsi napod van színezz a fantáziáddal. : )
cipő: images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.boots4all.com/images3/c7cwbxx.jpg&imgrefurl=http://www.boots4all.com/converse3.htm&usg=__cYoMz0UNLp16BI788zNY2YsQVgY=&h=271&w=396&sz=28&hl=hu&start=2&sig2=BqbOkz0czdhDls8oHMCOXQ&um=1&tbnid=eBi80Gj4xDdpBM:&tbnh=85&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3DConverse%2BConcert%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26um%3D1&ei=Xl7USt_iFYKojAeD583_Aw

az a helyzet ,hogy converse concert hi top az igazi
amerikából lehet csak rendelni asszem de nem csináltam meg a háttér kutatást

nálam minden ok.az ál orosz barátnőm egyre többet van itt.ma megyünk varázsgombát szedni mert szezonja van.szereztem egy infót,hogy pontosan hol nőnek minden évben ezrével.asszem ennyi.szép napot

ildikeeee 2009.10.13. 19:01:42

Csak a Tisza, vagy Lacoste....Nekem mindkettő bevált!!:D

LacKoLa 2009.10.14. 21:26:42

Ívi for prezident!!

cipőtipp: British Knights - sokáig bírja, kurva kényelmes, nemdrága
süti beállítások módosítása