Ívi itthon

2009.09.28. 12:58

Ívi tegnap hazajött. Kilenckor felébredek, ő már fenn van, és azt mondja, hogy aludjak csak. Oké. Aztán felkeltem féltizenkettőkor. A gépen kiválogatva vagy hat munka, az ebéd hamarosan készül, a ruhák eltűntek a szárítóról. Gondolom, értitek mire célzok.
Tegnap elmentünk a kutyás helyre, elég jó világ van ott. Találkoztam sok mindenkivel, de inkább kutyákkal ismerkedtem, mint emberekkel.
Vissza a hétköznapokba, vissza a munkakeresés sivár, lélektépő, kiábrándító, gonosz, kietlen világába. Lehet, hogy sok jelzőt használtam, de kellenek. Mind! Most kb. öt dolog tartja bennem a lelket.
Ívi, Rigli, Terry Pratchett, a közelgő képregénybörze és a remény.
A hétvégén első kézből értesültem arról, hogy angliai emberünk picit maga alatt van, innen üzenem, kitartás, és ezt. Ide egy klippet akartam linkelni, de csak közhelyes szarokat találtam, szóval ettől most eltekintünk.

Ennyi elég a nyavalygásból, jöjjön valami építő jellegű. Amikor nézegettem pár hete a Nonstop boltos állásokat, eszembe jutott, hogy akkor csinálhatnék hülyevevő vs. hülyeeladó rovatot. Régen dolgoztam ilyen pozícióban, és van pár sztorim. Egyik kedvencem álljon most itt, mintegy emlékműként a végigdolgozott nyaraknak és végigivott reggeleknek.

Nyár közepe, kánikula, annyi fok, amennyit már nem érdemes nézni (ha valakit felszeletelnek, onnan tök mindegy mennyibe, nem?). Kedves hölgyvásárló betipeg a boltba, vesz munkatársamtól cigit... talán. Mindegy. Pénzügyek lebonyolítása közben megjegyzi:

- Hogy lehet itt ilyen meleg, mikor ennyi hűtő van idebenn?
- Bazmeg! – természetesen kimondatlanul.

Az a vicces, hogy teljesen komolyan gondolta. Nekem meg kellett kapaszkodnom a chipses állványban, mert lett egy kisebb szívritmuszavarom. Ezt követően munkatársam tartott egy rögtönzött kiselőadást a hűtőgépek működési szisztémájáról és alapfokú fizikai ismeretekről, amolyan Mindentudás Egyeteme stílusban. Nem bánjuk a történetet, mert mi röhögtünk egy... sok jót, a vásárló meg tanult valamit... talán.
Nah, az ilyenek miatt lenne jó boltban dolgozni, az ilyenek miatt viszont nem.

Pipoláj!(ha sokan rákérdeznek, elmondom mi ez)

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr701412629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildikeeee 2009.09.28. 15:24:59

www.profession.hu/hu/allas/308805/click_from_newsletter/guxYVxyuVYkHwGH1hQ6H3NZ0fVNtWSso

ezt az állásajánlatot ma kaptam,gondoltam belinkelem nektek, hátha érdekel Titeket:D

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.09.28. 19:05:40

@ildikeeee: Köszi, már el is küldtem az önéletrajzot. Szerintem Ívi is ezt fogja tenni.
süti beállítások módosítása