Pozitívság 04.01.

2011.04.02. 11:08

Úgy kezdem, hogy tegnap megvágtak a HÉV-en, mert nem volt érvényes bérletem már fél hónapja.
Ücsörgök és nézek ki a fejemből – tipikus reggeli munkába menős kómázás. Baloldalon, a szemem sarkában látok valamit. Odafordulok. Az egész látóteremet kitölti egy kéz, ahogy lassan kúszik föl rá a már jól ismert kék karszalag. Hogy lesz ebből pozitívság?

Adom az igazolványt, töltik a csekket. Még hozzáteszi az ellenőr, hogy ha beviszek egy mai dátumra érvényes bérletet, akkor 12000 helyett csak 2000 a büntetés. Ezt tudtam, de jó, hogy eszembe juttatta. Gondolkozok. Fél hónapon át blicceltem, bármi feszültség vagy megerőltetés nélkül. Ha jól emlékszem, egyszer lyukasztottam. Az cirka ötezer megtakarítás. Most veszek egy bérletet (ami amúgy is kell) és kifizetem büntetésbe a kétezret. Ergo a hónapban spóroltam háromezret! Vidáman lobogtatom a csekket munkába menet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr232793213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2011.04.02. 20:35:14

Inkább a kocsmán kellene spórolni.
süti beállítások módosítása