katyvasz

2011.02.20. 12:07

Picit félek, hogy öregek lettünk. Eddig általában éjfél után feküdtünk le, most két hete már ágyban vagyunk tízkor, tizenegykor. Számomra ez felháborító. Abban reménykedek, hogy a tél miatt van. Egyszerűen nem érdemes ébren maradni. Meg szerencsére iszunk rendesen és gyakran hétköznap. Csak a gyengék isznak hétvégén! Szóval azért ne mondjunk le magunkról.
Gyakran van olyan, hogy teljesen kifogyok olvasnivalóból. Ilyenkor általában bepánikolok és keresek valamit egy könyvturkálóban. Most sikerült olcsón hozzájutnom egy gyűjteményes kötethez. Izéhordák. Csak néhány név: Arthur C. Clarke, Stanislaw Lem, Robert Bloch, Roald Dahl, nem utolsó sorban Terry Pratchett és még sokan mások.
Viszont ebbe nem sikerült még beleolvasnom, mert megrendelés után kölcsönkaptam a ’Salems’ Lot-ot (Stephen King), majd az Én nem félek -et (Niccoló Ammanti), és eszembe jutott, hogy még tavaly megvettem a Berlin Című képregényt (Jason Lutes). Szóval elleszek egy darabig.
Jövő hétvégén megyünk Tótkomlósra, a hatalmasra nőtt macskák birodalmába. Fasza lesz.
Sokan kérdezték, hogy mi van a Rixiccsel. Vele az a helyzet, hogy gyönyörű szép, csintalan, sokat rosszalkodik, de gyakran nagyon kedves- bújós is. Szóval jól megvagyunk vele.
Azzal zárom ezt a nagy katyvaszt, hogy bírom a Svédeket. Ez azért nagy dolog, mert általában minden nemzetet rühellek (Német, Francia, Angol, Olasz, bármelyik szomszéd, gyakran még a Magyartól is rosszul vagyok). Kevés a kivétel, ilyen a Svéd. Legnyomósabb érveim: Millencolin és Regulary Ordinary Swedish Mealtime. Mekkora már?
És akkor végeztünk mára. Bocsánat a fésületlen gondolatokért, de ezek voltak bennem. A fésületlenről jut eszembe, hogy a héten Ívi letolta a hajam géppel. A hozzájárulásommal, még mielőtt valaki rosszra gondolna.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr812674411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2011.02.21. 02:39:59

na csá. jól eltűntem/visszatértem,
kicsit depresszióztam is, sokat gondolok a halálra vagy arra,hogy mihez kezdek ha valaki meghal ,de már túljutottam ezen, a sötét utazómon. legalábbis mindenképpen javuló tendenciát mutatok. attól ,hogy úgy tűnik leszarlak titeket még gondolok rátok majdnem minden nap és még lelkiismeret furdalásom is van ,hogy így elhanyagoltalak benneteket az elmúlt fél évben kb akiket barátaimnak nevezlek. de mind1 is ez, tudom ,hogy tudjátok nem számítanak ezek az apróságok ,mert a teletabi homotower után olyan kötelék alakult ki közöttünk amit ez pár ezer mérföld sem tud elszakítani. tudom mikor van ciklusod jaca érzem ha fáj a fejed laci és nem kívánod a szexet.gondolom érdekel mi történik angol fronton. nem sok. pultos vagyok. el tudjátok képzelni,rám öntötték a szerepet. sokat gondolkodok azon ,hogy már most jó sztori / forgatókönyv lehetne az életemből kicsit belepiszkálnék és oscar, de nem vagyok képes a lustaságtól előrébb mozdulni. nem drogozok ! régóta nem. szóval amit a halálról írtam nem kell a kicsapongó felelőtlen élet számlájára írni. inkább éppen ellenkezőleg. felnőttem, és elgondolkodtam,hogy egy napon biza mind meghalunk és ez végtelen szomorúsággal töltött el ami kihatott egy viszonylag hosszú időintervallumra. az utórengéseket még most is érezni a bs70pd-ben. a lényeg hogy megint elkezdem olvasni a blogot,mert mi az már ,hogy pl eddig sem olvastam. én biztos besérülnék ha ti nem olvasnátok az én blogomat, de én legalább nem nyomok a 'fos' gombra még ha emlékszik valaki mik nem voltak bristoli hősök paradicsomában. azóta levédtem az oldalt csak én tudom megnézni,ne is erőlködjetek nem az ön gépében van a hiba. ennek okáról nem nyilatkozom, fogalmazzunk úgy,hogy túl sok ember kezdett el egy napon a cyberfuker névre goglézni amit nem néztem jó szemmel, és bekontráztam a privát szférámat a publikum elöl. búcsúzul elmondanám új unokatesóm született philip. had ne mondjam erről is mi jutott eszembe, sokan ismertétek philip marlo magánnyomozót. a siófoki átlagpolgárok rémét. úgy hallottam egy cirkuszhoz szegődött és körbejárta a világot egy cintányérozó majommal, mígnem elért a opium barlangokhoz és azóta se hallott felőle senki. valószínűleg egy illúzióban ragadt

csókol titeket szájber
még jövök

Hayna 2011.02.22. 09:00:23

Most jöttem rá (előbb is rájöhettem volna), hogy miért is vagy oda annyira azért a kis fekete nyúlért.
Mert hasonlít rád!
"gyönyörű szép, csintalan, sokat rosszalkodik, de gyakran nagyon kedves- bújós is. Szóval jól megvagyunk vele."
Ez tökéletes jellemzés rólad, vagyi arról, aki voltál... apád egy ideig csak úgy beszélt rólad - amikor te még nem értetted, hogy "a kis fekete". Mint ez a Rixi :))

Hayna 2011.02.22. 09:01:55

@Hayna: kihagytam egy s betűt
vagyis
mielőtt még lecsapnál rá, hogy anyuka is hibázik... (hajaj, de még mennyit!)

Hayna 2011.02.22. 16:53:37

Találtam neked
www.sioport.hu/siofoki-kepregenygyaros-filmes-sikere

Elhagyott hazádban is vannak ám menő képregények
ha még nem vetted volna észre
süti beállítások módosítása