Gyorsan reggel

2011.01.31. 08:56

Ma nem dolgozok. Ezt nem is mondtam, hogy kéthetente szombaton dolgozok, viszont hétfőn nem. Szokni kell, de igazából nincs ezzel gond. Írtam egy elvégzendő feladatok – listát, ami hosszú, így ez a bejegyzés rövid. Tegnap azt hagytam ki, hogy itt is lehetett érezni a földrengést. Én és Ívi totál semmit nem tapasztaltunk belőle, mert éppen ácsorogtunk, de a kosztosaink ültek és ők érezték. Aztán hülyének néztük őket. Végül nekik lett igazuk.
Este akarok írni egy hosszabbat és feltűnik a blog Facebookon is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr492626992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kófic 2011.02.01. 01:05:20

'85 augusztusában állítólag az anyám karjai között aludtam át a földrengést... (elmondása szerint még ki is futott velem az udvarra - lévén 3hónapos voltam)
ezt most nagyon csúnyán át aludtam... pedig azért most megnéztem vna h anyám hogy szedi fel a szétnyúlott félálomtól habzónyálas testyemet az ágyról és hurcibál kifele ... anyaösztön...

Dittike 2011.02.01. 17:36:52

Látom magam előtt ahogy szombat este fél 7 kor ácsorogtok a hűtő előtt, aztán meg jajgattok, hogy miért is nem ültetek akkor :D :D :D :D
A másik meg a foghagyma ááááá :D :D
süti beállítások módosítása