Az elmúlt hét

2011.01.30. 19:01

Kimaradt egy hét, de megvan az oka. Ívi nővére a pasijával együtt felköltözött Budapestre és amíg nem volt albijuk nálunk csöveltek. Igen, ezen a húsz négyzetméteren. De megbírtuk, nem volt jelentősebb összeveszés, hiszti, kiborulás. Mindenki életben maradt, ma költöznek el. Nem tudtam írni, mert ahhoz azért kell egy alkotói atmoszféra, de most már fogok gyakrabban frissíteni.
Tegnap találkoztam néhány ex munkatárssal. Sörözgettünk, majd megkérdezték, hogy: „Merre tovább, ha bezár ez a kocsma?” mondtam: „Én csak pár sörre jöttem, megyek haza a picsába.” Így is lett. Négykor kerültem ágyba. Sikerült megnéznünk egy ivót, amivel már azóta szemezek, hogy ideköltöztünk és benéztünk a Filterbe is. Kellemes atmoszféra, ingyenes, jó zenék, nagyon drága piák. Tehát érdemes vidáman érkezni. Viszont a legfontosabb, hogy jó volt találkozni a buksikkal, hallani róluk és a régi helyről.
És akkor a lényeg, amivel kapcsolatban sokan szóltak már, az új munkahely. Hogy milyen? Jó! Mennyire? Nagyon!
Ez egy kis családias főiskola kis könyvtára. A közvetlen kollégák szimpatikusak (egyiküket még főiskoláról ismerem), illetve az egyéb dolgozók is. Mindenki segít, türelmes, kedves. Munka akad dögivel, minden feladatot el kell látni, ami adódhat egy ilyen intézményben. Dokumentumgyarapítás, tájékoztatás, olvasószolgálat, állományrendezés, statisztika készítése, kapcsolattartás a tanszékekkel, stb…
Az eddigi hét munkanapom alatt sikerült a dolgok nagy részébe belelátnom. Már önállóan is megállom a helyem, ha úgy adódik… szerintem. Most volt a vizsgaidőszak vége, keddtől kezdődik a hajtás. Keményen! Várom már, mert azért volt néhány üresjárat, pláne nap végén, de nem panaszkodok.
Most úgy érzem magam, hogy jól vagyok! Vannak céljaim/céljaink, alakulnak a dolgok, persze kisebb zökkenők, akadályok és kérdőjelek vannak, de ennyi kell is.
Plusz egy hír a képregényfrontról: Megvettem a Fables 100. részét. Drága volt, de ennyivel tartozok ennek a sorozatnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr252625883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mildyke 2011.01.30. 20:54:23

De jó ilyen friss híreket olvasni :)
Ismerős a főiskoláról?

kófic 2011.02.01. 00:55:58

hajrá buksi.. csak okosan... tudod mien ha valamiért lekezelően bánnak veled... jópofát vágni mindig, hidd el h csak ezzel nagyon sokat tudsz segíteni.... na de tényleg mien főiskolás ismerős?

-d-a-c-i- (törölt) 2011.02.04. 21:28:02

a főiskolás ismerős azt hiszem én lennék:) én ugyan nem tudom ti kik vagytok (:D), de valóban a JF-ről ismer Jaca (meg egy icipici közöm talán ahhoz is van h néhány ex JF-es tudomást szerzett az állásról :P de csttt) Jaca jött és győzött, hát így állunk :)
süti beállítások módosítása