25

2011.01.09. 17:43

25. Ennyi éves vagyok mától. Igazából semmi változást nem tapasztaltam még. Nem kezdtem el gyerekben és középtávú befektetésekben gondolkodni. Az ivászat viszont még mindig kiemelt helyet foglal el az agyamban. A héten lehet, hogy összejön valami spontán móka, szombaton viszont szervezett berúgás lesz! Ha minden meghívott megtisztel bennünket, akkor körülbelül húszan leszünk. Nem tudom említettem-e már, hogy az albérletünk maximum húsz négyzetméteres? És akkor ugyebár a hűtőre és szekrényekre nem lehet állni, szóval érdekes lesz. Sok jó ember… reméljük, ezek az emberek elég jók lesznek egy közmondás mércéjéhez!

Ívi elvisz ma moziba szülinapom alkalmából. Megnézzük a Scott Pilgrim vs. The Wolrd –öt, amit imádok, ő viszont gyűlöl. Milyen kis önfeláldozó, nem?
Íviről jut eszembe! Tegnap nyugodt esténk volt itthon. Én olvastam az ágyban, ő pedig a gépnél ült. Azt mondta, hogy: „Az azért bíztató, hogy szombaton 11-kor csak XY lóg a facebookon… Meg én!” Gyorsan ki is lépett, és rötyögtünk, meg örült, hogy legalább nem bukott le, mert más ugyebár nem láthatta bűnét. Erre én  itt elpofázom mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr42572142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dittike 2011.01.09. 20:43:28

Lóghatna többet is az arcon, mert nem tudom máshol elérni :D
Szombatra meg jó duhajkodást nektek, bár ha jól szervezed akkor a meghívottak fele dohányos lesz, és akkor osztódnak. Kettőbe :D

-dodo- (törölt) 2011.01.10. 01:05:12

Nah, remelem sikerulni fog, mert meg az, "abbaakaromhagyniablogotmertcsakanyukamolvassa" bejegyzeshez akartam irni azt hogy:Ne. de nem sikerult. Szoval orulok h nem hagytad abba mert en mindig jokat mulatok rajta es attol h nem kommentelek meg olvasom.
Boldog Szulinapot!!!
süti beállítások módosítása