Mélyen belehasítottam a tenyerembe krumplipucoláskor, tisztítószert dörzsöltem a szemembe és könyvet ejtettem a lábamra. De legalább rend van… már amennyire. És továbbjutottam a Végső Szövetségben is. Most egy kristályt kell elkérni a Shi-Aroktól, hogy meg tudjuk fékezni Dr. Doomot, aki elrabolta Odin erejét. De persze, hogy most van puccs a Shi-Ar birodalomban, így egy diplomáciai találkozó helyett marad az eszetlen ütleg. Ilyen ez a szuperhős szakma. Tartok a folytatástól, mert le kell majd nyomni Galactust a bolygófalót is. Az pedig nem kis falat. De bízok az embereimben.
Holnap sajnos hétfő, de reméljük, hogy lesznek vízióim munkába menet–jövet, sőt akár közben is. Ma nem ittam sört, viszont cserébe készítettem bodzaszörpöt. Igen, összeöntöttem a boltit vízzel, de a jelenlegi állapotomban ez is jelentős kihívás. Szerettem volna még beszélni pár dologról, de most nem jutnak eszembe. Majd legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr912256972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.08.30. 15:00:55

hüle játékokat jáccol, hüle filmeket nézel, ahelyett hogy regisztrálnál ide
www.kvizcity33.hu/index.tvn?must_login=1
és jáccanál a 2 kvízemmel.
Jó,tudom, te nem fogsz, de a barátaid közül esetleg némelyiknek több esze van és kipróbálja. Ragadjon már rátok némi kultúra, nemcsak kocsma meg farkasember a világ...

LacKoLa 2010.08.31. 00:41:43

jo ez a Magany Szigete, mert igy kenytelen vagy bejegyzeseket irni... csak Mi vagyunk neked immaron.
az olvasok sosem hagynak el :D

süttyő 2010.08.31. 16:29:39

a kultúra a bénáknak való

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.08.31. 18:15:21

@Hayna: Nyolcadszorra válaszolni ugyan arra a dögunalmas irodalmi és történelmi kérdésekre, vagy egy szuperhős teamet vezetni gonosz hatalmak ellen. Nem is tudom, melyik az izgalmasabb.

Hayna 2010.09.01. 16:48:58

@Admiralilles: Engem nem érdekelnek a szuperhősök, merthogy ilyenek nem is léteznek, és unalmasak is. A Balaton sokkal érdekesebb. Van a kvizcityn Rajzfilmek és filmadaptációk, Sci-fi a filmvásznon, Gyűrűk ura, Letűnt civilizációk emlékei kvíz, hogy csak néhányat említsek. Ha végigjátszod a 81 kvízt, talán nem is dögunalmas.
A kocsmázásnál mindenesetre értelmesebb elfoglaltság.
süti beállítások módosítása