Boldog Szülinapot Bazsalikom!

2010.07.17. 11:12

Összekapjuk magunkat a kánikulai sekélyálomból és elindulunk Siófokra, egyrészről strandolni, másrészről szülinapozni. Most jut eszembe, hogy a kánikuláról nem nagyon írtam eddig. Nem is fogok! Ez a pokol maga, amiben ha jól sejtem, ti is itt vagytok. Együtt ülünk az üstben Adolfékkal, míg az a szarvas figura kavargatja a vizünket és a mediterrán fűszerezésről tart kiselőadást.
Elkalandoztam. Szülinapozás. Ez most kemény lesz. Totálisan szétcsapjuk magunkat… játékokkal, üdítővel, tortával és ami a legfontosabb, a két éves Bazsikával. Ugyanis kedvenc és egyetlen unokaöcsikémet fogjuk ünnepelni, hogy két éve van a játékban, amit nevezhetünk Életnek. Ez úton is gratulálok neki és remélem rendesen idegeli az apukáját! Ha nem, akkor majd kisegítem néhány tanáccsal: „Igen, azt ott tedd bele abba! Ügyes vagy! Ja, hogy le is pisiled? Már nincs mit tanítanom neked.”

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr782157038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.07.20. 16:50:14

Mit hallok, Picifiam? Aszongya az Egyenlő Bánásmód Hatóság, hogy a kedvenc kocsmád rasszistafasisztanáci alkalmazottai nem szolgálják ki a feketéket?
nol.hu/archivum/20100720-a_sorozo_es_a_feketek_kulturaja
Meg is büntették őket!
Valami észkombájn népszabis kommentelő meg aszongya, hogy majd a zöldszeműeket is bántani fogják...
Ne menj oda picikém! :DD

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.07.22. 09:01:29

@Hayna: Attól, hogy rasszistafasisztanácik dolgoznak ott (és persze Csollány Szilveszter) még egy hangulatos hely. Amúgy ha az ilyesmi zavar, akkor miért is böngészed a kurucinfot? Meg a barikadot? Vagy a feketék bántása rasszistafasisztanáci-dolog, de a zsidózás, cigányozás és buzizás nem?

LacKoLa 2010.07.22. 19:49:35

Nem hinném hogy rfn-k dolgoznak ott. Lehet hogy ez a teszt csak egy provokálás volt, de a cikk is tele lehet csúsztatásokkal, csak hogy legyen már valamiről írni... Népszabadság=szopás.
Mindenesetre ha valaki állat módon viselkedik, akkor kibasszák, ez így van jól. Ha már többször is előfordul, és felismerni vélik, akkor meg nyugodtan el lehet hajtani a vérbe...

..bárcsak lenne egy kocsmám :)

Hayna 2010.07.22. 22:00:13

@Admiralilles: Nem zavar, és nem tudom, mi az igazság az egészből. Te jársz oda. Mindenesetre megbüntették őket.
Beírtam, hogy a részeg, garázda vagy közegészségügyi veszélyt okozóan koszos vendéget joguk és kötelességük kitessékelni, és ezt némelyek összetévesztik a rasszizmussal, aztán elmentem sétálni. Mire megjöttem, nem tudtam belépni, de lehet, hogy nem ezért, mivel máshova is írtam.
Egyébként kurucinfót nem olasok, barikádot is ritkán.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.07.23. 01:25:31

@Hayna: Én sem ölök embereket. Csak megcsonkítom őket... azt is csak két hetente. Tehát nem vagyok bűnös - a te logikád szerint.

Hayna 2010.07.23. 16:33:39

@Admiralilles: bunkó vagy, fiacskám :)

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.07.26. 23:11:00

@Hayna: Ez tus! Erre az érvelésre nem készültem fel. Annyira csalafinta, leleményes és kifinomult, hogy erre nem tudok reagálni. Legyőztél! Egy Sehenki vagyok... maximum annyit fűznék hozzá, hogy te neveltél. Vagy legalábbis te próbáltál nevelni.
süti beállítások módosítása