Kilátás és kilátások

2010.05.05. 22:06

Ennyire nem ütöttem ki magam, hogy csak mostanra jöttem rendbe (igaz, volt baj) csak azért nem írtam, mert az idő, mindig az a kibaszott idő. Nem lenne vele semmi baj, ha lenne. Olyan ez, mint a pénz. Van egy hülye barátom aki mindig azt mondta - ha menni akartunk például valami koncertre és puffogtam, mert nem volt pénzem - hogy: „Ne a pénz döntsön helyetted! A pénz mindegy.” Ja, mindegy, amíg van. Meg nem a pénz dönt helyettem, hanem a hiánya.
Badacsony. Hirtelen nem tudok mit írni róla. Nem azért, mert szar, pont az ellenkezője. Ha nem voltál még, mindenképp ajánlom. Lehetőleg május elsején találd be. Az emberek ömlenek oda. Nincs semmi szervezett program vagy hirdetés, hogy ez lesz. Csak úgy mennek. Fel a hegyre, miközben úton-útfélen megállnak egy fröccsre, vagy vesznek két liter bort. Süt a nap (a napon ivás elég nagy alap, ezt is érdemes kipróbálni), olyan a kilátás, hogy… ott maradnál sokáig. Ha ott vagy néhány barátoddal, perzsel a nap, iszogatsz és nézed a Balatont, egyszerűen nem jut eszedbe semmi rossz. Nem hiányzik semmi, elfelejted a problémáidat, megfeledkezel a holnapról. Ez igazából egy elég nagy hátulütő, mert nem csak a másnapot, hanem a másnaposságot is kihagyod a számításból.
Így telt a mi május elsejénk is. Volt egy veszélyhelyzet is, de részeges öntudatomnak hála sikerült elhárítanom egy kis öklözést, miután valami tüke-nyakúnak nem tetszett valami. Nem értem, hogy vannak emberek, akik ilyen körülmények közt sem tudják jól érezni magukat és kell nekik a balhé. Ütni akarnak, mert csak ez elég erős inger, hogy bármilyen reakciót váltson ki a primitív agyából. Mindegy, ez nem tudta elrontani a napunkat. Most így átgondolva, tényleg nem. Elmentek és öt percre rá már azt sem tudtuk, hogy valaha ott jártak. Vasárnap le voltam robbanva, aztán visszatértünk. Jó volt hazajönni, mert már nagyon hiányzott Rixi. Egyre jobban szeretjük, ha van még hova. A kis szarost. Hétfőn állásinterjún voltam, de buktam, mert nincs jogsim. Azért jó érzés volt, hogy behívtak, meg hogy eldumálgattunk. Aztán munka. Hétvégén megyünk Íviékhez. Ott nemrég születtek kiscicák. Öt kis buksi van, mindenképp be fogok takarózni velük. Jövő hét kedden irány a fogorvos. Talán majd erről is írok egy elborult metaforikus történetet, mint a fűtésről, meg a kiégett izzóról. És ami még fontos, hogy nyomják már az Ironman 2-t. Jövő héten mozizás. Alapesetben letölteném, de manapság olyan ótvar filmek voltak, hogy nem volt mire elmenni. Tehát most így, hogy végre van használható film a palettán erre beülünk. És akkor ezzel le is tudtam a mit csináltunk/mit fogunk csinálni köröket. Válaszút előtt állok. Vagy írok egy hülyeségünkről, amit csak „hétvégézésnek” nevezünk, vagy képregényekről. Ez volt a terv, hogy valamelyik lesz, de elfáradtam, így egyiket sem írom le. Csinálnék szavazást, hogy melyik legyen legközelebb, de arra is lusta vagyok. Simán írjátok be kommentbe. Nem mintha bármi hatása lenne, de próbálkozni szabad. A héten akarok még jelentkezni, mert a hétvégén nem leszek gépközelben. Szorítsatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr11977726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süttyő 2010.05.06. 21:13:57

miért nem bunyóztatok? akkor lett volna egy zsíros poszt:D
vér kell a népnek

LacKoLa 2010.05.06. 22:07:31

@süttyő: nem ez itt a lényeg, nem volt ez olyan veszélyes. igazából én lettem volna a célpont, csak elmenekültem gyáva féreg módjára. utána apehosokkal ittam, úgyhogy jobb lett volna ha mégis inkább agyonvernek.. :D

a lényeg a 'badacsony' intézménye, amit mindenkinek át kell élni 1x. és az is jó, hogy tényleg nincs ennek semmilyen hivatalos kerete (mint rendezvény), így kicsit ilyen underground ;)

cyberfuker85 2010.05.07. 00:28:02

BA DA CSONY! BA DA CSONY!
süti beállítások módosítása