Élet a halál után.

2010.04.28. 09:35

Élek! Túléltem! Igen! Megjártam a fogorvost. Oké, nem végeztünk még, párszor valószínűleg vissza kell mennem, de (egyelőre) nem kellett olyan drasztikus beavatkozás, mint gondoltam. Mondjuk a múltkori vizsgálaton a doki is a legdrasztikusabb forgatókönyvvel állt elő. Ügyes. Jól beszaratott.
Na jó, ejtsük a témát. Akkor a hétvége. Siófok/Badacsony vagy Lópokróc. Esetleg maradunk a seggünkön. Most akkor megkérnék mindenkit, aki tervez egy Badacsony – túrát, az jelezze, mert ez az esemény sokan jó! („sokan jó” – ez nem hangzik hülyén?)
Most, hogy van új gépünk, már lehet komolyabb játékokkal is játszani. Tegnap végigvittem a Prince of Persia-t, ami régi vágyam volt és utána le is töröltem minden közben letöltött játékot, mert jó pár órát kibasztam az ablakon. Teljesen értelmetlen. Ha például nem lenne munkám, akkor tolnám, de így, hogy minden óra kincs? Kizárt.
Hétfőn állásinterjú. Nem tudom, hogyan jutok oda, mert meg kell lógnom a munkából, de mindenképp elmegyek, akármennyire is esélytelen. Rendezvényszervező cég. Tegnap felhívtak, mert még ősszel beadtam egy pályázatot. Most megint kell nekik ember, de mivel a múltkor is ezerötszázan jelentkeztek, azok közül válogatnak. Egy ember az ezerötszázból! De tényleg el kell menni, mert mi lenne, ha az esélyt sem adnám meg magamnak? Akkor tényleg a mostani helyről mennék nyugdíjba. Vagy belerokkannék. Ez most tényleg lelkesedésre ad okot. Van ilyen, hogy behívnak. Megleptek.
Gyors zuhany, reggeli és irány a munka!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr911958392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása