A Setét Torony

2010.01.10. 19:05

Vén szar vagyok. Ez már tény. Nem bírok sokat aludni egyhuzamban és betűröm a pólómat, hogy ne fázzon meg a derekam. A szám idén 24, aminek ha megcseréljük a jegyeit, 42-t kapunk. De azért a számmisztikától és asztrológiától továbbra is okádnom kell.
Az „ünnepség” szerintem sikeres lett. Tizenketten voltunk, ez a jelenlegi rekord. Kaptam jó dolgokat, de a legjobb tényleg a mulatozás volt és hogy sokan eljöttek. Köszönöm a vendégeinknek és a köszöntéseket azoktól, akik nem tudtak itt lenni. Elmentünk egy buliba is, ahol sokat táncoltunk (gondolom sejtitek, hogy akkor milyen állapotban voltam). Ma pihenünk, rotyog a bableves, amit Ívi alkot, már nagyon várom. Sajnálom, de többet nem tudok írni. Maximum még egy ajándékról, amit ma reggel jelentettek be. Tavasszal a Cartaphilus kiadja Stephen King Setét Tornyának képregényes továbbgondolását. (Természetesen a Sandman folytatása mellett.) A regényt nem olvastam, de sok jót hallottam róla és Jae Lee olyan szinten faszán rajzol, hogy az már törvényellenes. Várjuk, várjuk. A hétre van már egy főzőcske az egyik barátunknál. Szerintem viszünk majd pár sört is, mert maradt elég sok. További jó pihenést mindenkinek és bocsánat ezért a semmilyen bejegyzésért. A jövőben jobban összeszedem magam. Már tudom is, hogy mi lesz a következő téma.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr541661909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süttyő 2010.01.10. 20:50:47

bárcsak Joann Sfar Tornyát folytatnák..
amúgy tényleg stephen king alkotott nagyon jókat is, a tornyot éppen nem ismerem, de mindig eszembe jutnak azok a kiégett lepukkant kisvárosi karakterek, akik lakókocsiparkokban tengetik nyomorúságos életüket (Borzalmak városa). mellesleg az alkoholista szereplőket is nagyon jól formálja (lásd Ragyogás),ami azért sejtet egy kis tapasztalatot a témában. erről olvastam is ma egy valamit:
latensiszakos.blog.hu/2010/01/09/hires_iszakosok_stephen_king
de lehet hogy már láttad.
perzse azis lehet hogy a stephen king ponyvák azért tetszettek anniyra mert még csak 16 éves voltam, de inkább majd újraolvasom valamelyiket.
süti beállítások módosítása