A tegnapi egy elég érdekes nap volt. Felhívtam az egyik barátomat, hogy valami kocsmázást ejtsünk meg, mert szorít az idő. Kiderült, hogy ő éppen a buszmegállóban volt, megy Budapestre, koncertre. Vele tartok-e? Körülnéztem, cuccaim már össze voltak szedve, más dolgom nem volt, akkor gyerünk! Fél óra múlva a buszon ültem. Fehérváron csatlakozott még egy barátunk. Aztán Budapesten elváltunk, mert elmentem az albiba lepakolni, utána kocsma, egy fél sör, éjjel-nappali, még pár sör, fél liter vodka (Fanta vadmálnával – ne próbáljátok ki! Akkor már inkább tisztán). Iszogattunk egy parkban és baromságokat hordtunk össze, de ez ilyenkor a megfelelő protokoll. A koncertről annyit tudok, hogy sok fellépő volt mindenki tolt három feldolgozást, aztán így tovább. A végén meg sima táncos mókázás. Nagyon jó volt. Bent is söröztünk, meg vittem lapos üvegben gint, ami megmelegedett és az ugrálástól felrázódott, és olyan volt, mintha szénsavas lenne. Mondjuk úgy, szar egzotikus volt. Nem tudom, mikor értem haza, de későn, az biztos. Itt még nekiálltam enni, meg elkezdtem nézni a Nem vénnek való vidéket. Ezt ma be is fejeztem.
Újabb hírességgel találkoztam, nem tudom, azt írtam-e már, amikor láttuk a Dióssyt a Bem Mozinál? A mostani egy üveg whiskeymbe került. Figyeljük az egyik koncertet és a Lacika azt mondja az énekes csajra:

- Nézd már, ez a Varga Zsuzsa!

- Apád faszát a Varga Zsuzsa! Ez itt épp elmúlt tizennyolc.

- Mibe?

Ezt egy kis alkudozás követte, végül megállapodtunk egy üveg whiskeyben. Hogyan tudtuk meg ki nyert? Lacika fogta magát, odament, odanyújtotta a kezét.

- Helló, Adatvédelmiokokbólnenmíromleavezetéknevét László!

- Helló! Varga Zsuzsa!

- Bassza meg! – fakadtam ki.

Ez után azért én is bemutatkoztam, aztán kifejtettük, hogy mi volt ez az egész. Picit dumáltunk, jó fej volt. Gratuláltunk neki fiatalos kinézetéért. Megemlítette, ha most vesszük a nyereményt, akkor ő is kér, sajnos el kellett szomorítanom, mert tizenegy után nem nagyon lehet boltban piát kapni – ez majd egy másik poszt lesz – majd elbúcsúztunk. Összességébe véve jó volt ez a móka, már nagyon kellett az ilyesmi.

A mai nap a regenerálódásé. Alakulok, mindjárt eszek valamit. Ahogy látom elég jól halad a savazás, ez a hét elején le lesz zárva, mert kell valami újéves is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr451626836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsozsiszo 2009.12.28. 09:07:32

Milyen dolog az, h nem lehet 11 után piát kapni???

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.12.31. 10:37:31

@Zsozsiszo: Ha tudnád, én ezt hányszor kérdeztem már...

cyberfuker85 2009.12.31. 11:11:54

na ez most annyira felkúrt,hogy írnom kell.hát ez a piás dolog ez teljesen kész...még otthon megdumálom a boltost de itt a köcsög szabálymániákus britek,hát ne tudd meg bazdmeg.na nem is stresszelem ezzel magam.végül ráébredtem valamire,hogy miért is nem írsz neveket meg ilyesmit a blogon. komolyan gondolod,hogy veszélybe sodorhatsz minket ezzel?:-) varga zsuzsa meg húúúúúz : D

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.12.31. 11:52:56

@cyberfuker85: Azért nem írok neveket, mert nincs szükség rájuk. Totál fölösleges és kapok egy sanszot pár poénra is.

Hayna 2009.12.31. 18:47:41

Mondtam a bátyádnak, hogy találkoztál a Varga Zuzsával.
Aszongya naés, én hetenként legalább kétszer találkozom a Varga Zsuzsával.
És tényleg.
20 éves és annyinak is látszik.
Énekelni nem annyira tud, viszont tehetségesen gipszkartonoz mennyezetet, és hasonlókat művel.
süti beállítások módosítása