Dolgos napok

2009.10.26. 20:05

Hazaértem és Ívi sehol. DOL – GO – ZIK! Jó, azóta már hazaért, de akkor is. Úgy áll a helyzet, hogy fél. Nagyon sok dolgot varrtak a nyakába, és rögtön bevágták a mélyvízbe, mint anno bátyámék engem a Balatonba vízibicikliről - Dobjuk ki a vasmacskát! – felkiáltással. Nem győzöm nyugtatni, hogy ne parázzon, majd belerázódik, de lehet, hogy én is összeszartam volna magam. Viszont közben jó híreket kaptam, miszerint a mostani munka után, és már talán közben is ügyfélszolgálatozni fogunk, ami a Call Centerek Rolls Royce-a. És talán mehetek éjszakai műszakba is, ami poén, és még többet is fizetnek érte. Megint élnék a gátlástalanul elsikkasztott szóval: faszományos!
Jöjjön egy kis közönségkapcsolat pár percben. Köszi a J. Michael Straczynski sorozatajánlót. A Rising Stars óta az én szememben ez az ember egy mester, aki néha teljesen megőrül, de annál zseniálisabb a többi munkája.
Lesz több poszt, ha munkanélküli leszek, a kommentekért meg csesztess mást, reklámozd a blogot! Nekem nincs pofám hozzá, de tudom, hogy neked van. (A késéssel kapcsolatban lásd a munkanélküli részt.)
Lackolának köszönjük a rajzot a Tezaurusról. Hatalmas tátongó lyukat foltozott be vele sok ember elméjében.
És végezetül jöjjön a viszkető pont a hát azon a részén, amit nem hogy én, de senki más sem ér el. Több visszajelzést kaptam, hogy jó dolgokat ír anyukám. Nem, nem így van! Én huszonkét évig éltem vele, tudom. És nem akarok erről beszélni. Majd ha lesz blogja, belinkelem, aztán lehet azt (is) olvasni.

Megyek, mert kajás vagyok, meg meg kell pihennem. Ja, és bátorítok mindenkit, hogy reklámozzátok a blogot, olyannak is, aki nem ismer. Kíváncsi vagyok már egy laikus véleményére is, mert tőletek csupa pozitív visszajelzést kaptam. Köszi mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr221477186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2009.10.27. 07:00:16

Ez is offolva lesz, de csak később :)
Már rég tudom, hogy anyának (is) rossz vagyok, semmit sem csinálok jól...
Ezt a kisaranyost is nevelnem kellett volna, de lusta voltam/vagyok és ilyen lett...
A blogom hamarosan beindul, első bejegyzés ennek a blognak a reklámozása lesz, aztán leírom, hogyan mentette meg ennek a kisvacaknak az életét az én lustaságom -
Puszi Ívinek! És köszönet, hogy megszabadított a drága (demégmilyendrága) fiacskámtól :)
süti beállítások módosítása