Shiny Shoes!

2009.10.15. 21:21

Most nincs sok kedvem írni. Elég szarul vagyok, valószínűleg a munka meg az időjárás cseszi el a napjaimat. Az kéne, hogy ne legyen ilyen hideg, meg kéne találnom valami vállalhatóbb munkát, meg akkor már ide a lottó ötöst is, mi? Ma már tikkelt a szemem. És holnap még dolgozok. A sok utazás sem jó. Tudnék mit kezdeni azzal a napi két órával. Na de semmi sem tökéletes. Elmentem cipőt nézni, amolyan s.o.s. módban, mert az esővel nem bír hű csukám, de egyszerűen nem bírtam rászánni magam valami fosadékra. Úgy voltam, hogy mindegy milyen, csak olcsó legyen, meg bírja ki a telet. Ronda, pocsék minőségű és még így is drága mind. Nem tudom, hogy lehet ezt csinálni. Converseből nem gyártanak már használhatót, csak a gagyi tornacipőket, a Tisza meg nagyon drága, amelyik olcsó és meg is venném, abból meg méret nincs. Lacost? Lásd a lottós részt feljebb. Otthon olcsóbb a Tisza. Sokkal! Szóval majd körülnézek a hétvégén. Itt már annyira exkluzívak akarnak lenni, hogy átesnek a - nem lesz egy közmondás vagy ismert szállóige sem a blogomon. Huh, picit felbasztam magam, inkább megpróbálok másra koncentrálni. Szerintem bepörgetem a B.P.R.D.-ket. Majd leírom, mi volt bennük. Gondolom nagyon kíváncsiak vagytok rá. Esélyes, hogy ez a legszarabb bejegyzésem ever. Ha volt szarabb, lehet linkelni a kommentbe, és akkor felülvizsgálom ezt a kijelentést. Ja, lehet, hogy holnap nem lesz iromány, mert megyek haza, és rosszabb esetben alszok, jobb esetben ingovány-részeg leszek.

Puszi mindenkinek!

 

Játék! Aki először kommenteli be, melyik együttes száma a bejegyzés címe, az nyer tőlem egy szabadon választott felest szombat este egy random siófoki kocsmában. Ha nem lesz ott az illető, akkor… a szombat estét be lehet helyettesíteni bármelyik időponttal, a siófoki kocsmát meg bármelyik kocsmával vagy koliszobával, albérlettel, paddal, buszmegállóval, oviudvarral, tömegközlekedési járművel, tóval, tóparttal, stb.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr421452868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süttyő 2009.10.15. 22:24:33

november 29én(hungarocomix) folytatódik a képregényes ámokfutásod? mert akkor énis csatlakoznék, most nemtudtam menni valami béna könyvtári programok miatt...

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.10.15. 22:31:10

@süttyő: Mindenképp megyek, de eddig nem nagyon tudok semmi masszív cuccról, ami kötelező vétel. Ja, de Kázmér & Huba! Az alap. Olyat meg nem szeretnék többé itt látni, hogy "béna könyvtári program". Könyvtár=menő!

cyberfuker85 2009.10.16. 00:07:53

BEATSTEAKS thx a felest
amúgy meg a könyvtár max akkor lesz menő ha drogot fognak benne árulni...

LacKoLa 2009.10.16. 10:59:35

új jelölt a "Legszarabb Bejegyzés"-re:
kalandokanagyvarosban.blog.hu/2009/10/15/42_53
:D

nem ám... D.A. jó arc

süttyő 2009.10.16. 16:31:15

a könyvtár lehet menő, drogok nélkül is. ma is egy csomót játszhattam az iratmegsemmisítővel (bár azt nem értettem miért mondta az igazgató, hogy ne beszéljek senkinek ezekről a számlákról, amiket bedarálok)
süti beállítások módosítása