Kutyusok

2009.09.18. 19:17

A nagy hír - dobpergés - Ívinek van munkája!
Igaz bizonytalan, meg részmunkaidős, viszont ez tényleg a világ egyik legjobb melója. Ívi kutyaszitter lesz. Jelentkezett, és tegnap, este tíz körül, mikor italoztunk, kapott egy SMS-t, hogy menjen ma egy oktatásra. Ott volt, holnap is megy, és ez nem az agymosás kategória volt, hanem sok-sok hasznos információ a kutyukról, meg érdemi megbeszélés. Igen, elmondták a feladatait, a fizetését, és nem okozott nekik gondot két szám összeszorzása.
Már csak abban kell bizakodnunk, hogy lesz is megrendelés, mert eléggé gyerekcipőben jár a vállalkozás.
Én ma egész nap nem csináltam semmit, csak boltban voltam. Úgy számoltam, hogy Ívi csak kilencre jön, és akartam mosogatni meg nyusziszart lapátolni, stb., erre itt van, én meg csak vonogatom a vállam, hogy bizony csak tespedtem.
Most jutott eszembe, hogy nagyon aranyos volt Ívi tegnap. Vigyorogva aludt el, mert olyan vidám volt, és valószínűleg kutyusokkal és fizetéssel álmodott.

Szerző: Admiralilles

2 komment

Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr301391290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süttyő 2009.09.18. 20:02:06

én azt hittem hogy megöltetek egy prostit...
de ennek is örülök nagyon:)

ildikeeee 2009.09.19. 12:38:38

Nagggyon gratula, hát ez tényleg álommunka, ilyet én is elfogadnék:):):)Főleg h imádom a kutyukat:) Mi pontosdan amugy a feladat, azt majd írjátok meg!!!!
süti beállítások módosítása