Helyzetjelentés No. 01.

2009.09.12. 22:33

A poszt neve azért helyzetjelentés, mert nem tudtam mit kitalálni, és azért No. 01., mert lesz még párszor ilyen.

Igen, frissíteni kell, mert megsértődik mind a 3 olvasóm. Igen, három! Kiraktam a blogot I(nternational)W(hothefuck)I(s)W(hothefuck)-ra, így a látogatóim száma másfélszeresére duzzadt! Ma az volt a helyzet, hogy amikor reggel leballagtam a boltba, elnéztem a tőlünk egy saroknyira levő mozihoz, hogy mit tolnak ma, aztán kiderült, hogy lesz Neil Gaiman egyik faszasága alapján készült Csillagpor, amit régóta meg akartam már nézni. Elrángattam Ívet, aki előtte majdnem bealudt, de aztán kipattantak a szemei, és velem együtt nézte, mint egy jólnevelt kiscsoportos. Fasza volt a film, tetszett, meg az is, hogy utána leültünk 1-1 sörrel, és beszéltünk róla. Bírom ezt a figurát. Ívet is, meg Neilt is. Fasza arc mindkettő. Mára ennyit. Ja, munka nincs. vagy ezt már ne is mondjam?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr931378070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2009.09.14. 01:09:46

miről szólt a film?nézd meg a waiting-et is, ezer éve nem láttam ennyire jó popcorn comedyt :D de most megyek vissza true blood 2.évadot szaggatni tegnap meg lenyomtam a weeds 5.et :p

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.09.17. 19:10:54

Nézd meg a Csillagport! Nagyon fasza kis kalandfilm, és a világ, amit kitalált a Gaiman-gyerek az nagyon ott van. Ha nem is az élet értelméről szól, egy átlag movie-nál mindenképp jobb pár árnyalattal.

cyberfuker85 2009.09.18. 17:03:36

én most kevin smith - clerks 6 részes mini animációs sorozatát nézem.ereseti hangokkal.jay.néma bob.dante.meg a gügye tékás haverja. 20 perces füves humor kacagás adagok.nagyon vicces töltsed le!
én meg majd csekkolom a csillámporos hülyeségedet :D
OFF
a bokám kifordult foci közben.volt korház.röntgen meg minden.már három napja otthon rohadok, és még egy hétig lehet nem megyek be.
OFF
szóval jó munkakeresést meg duhajkodást!

andor UK - Local heroes X D

cyberfuker85 2009.09.18. 17:05:10

ja és kommentek nyomonkövethetősége nagyon fos.légyszives csinálj vele valamit.

puszi
süti beállítások módosítása