Józan másnap

2009.12.24. 11:30

Most nem kívánok boldogságot meg kellemes időtöltést az ünnepekre, meg ilyesmi és ennek több oka is van. Egyrészt semmitmondó szállóigének tartom, és a másik ok igazából ehhez kapcsolódik. Nincs semmi tartalma. A tegnapi napból ragadnék ki egy példát.
Munka közben beszélgetek a kedves, nekimindigigazavan ügyféllel – mert hogy ez a munkám. Elköszönéskor „Boldog Ünnepeket és Békés Karácsony”-t kíván. Azt még tudni kell, hogy tízből egy ember nem nyomja ki a mobilt a beszélgetés végén, ilyenkor mi sem bontjuk a vonalat, mert elintézzük az utómunkát, satöbbi, nem akarok szakmázni. És ilyen esetben nagyon szépen hallani, amikor elküldenek minket a picsába. Szeretet és megértés ünnepe, miegymás, én is csak a munkámat végezném, erre tessék. Én nem szeretnék ilyen kívánságokkal dobálózni. Annak kívánok jókat, akiről tényleg tudom hogy kicsoda és azt is csak személyesen, mert csak úgy nem ér sokat, de ez a privát véleményem... az én blogomon.
Tehát hazaértem. A kipihenésen még dolgozok, de annyira nincs dolgom, hogy menni fog. Ébredés óta furcsa érzésem van. Olyan, mint ha másnapos lennék, de nem ittam egy kortyot sem, becsszó! Vagy lehet, ha itthon vagyok, általában másnaposan kelek és akkor ez már ilyen pavlovi reflex? Ha valaki akar egy jó diploma témát, állok elébe. Most tényleg kell innom egy vizet.
Mint már mondtam, hétfőn munka. Szívás, de ez van. Én vagok a new boy, kötelező az ilyesmit elvállalni. Meg mondjuk ezt most mindenkinek. Munkáról még annyit, hogy jól érzem magam ezen a helyen. Sokat ökörködünk, jófejek az emberek, stb.
Miközben ezeket írom, tejcsit iszok és anyu megállás nélkül oktat. Mennyit bír az emberi tarkó? Mikor van az, hogy az agykérgem hazarohan, bepakol a régi bőröndbe, fogja a kölyköket és lelép? Most sem tudjuk meg, mert kiment a konyhába. Mármint anyu.
Anyukákról jut eszembe, Ívi anyukájától megkaptam Neil Gaiman: anansi fiúk könyvét. Még egyszer nagyon köszönöm! Szerintem ez lesz az egyik legjobb dolog az új évem elején. Ha új év, új kezdet, szerintem ma letolom a hajam géppel. Sok vele a bajom, meg így télen a hideg időben kell ezt csinálni, amekkora hülye vagyok. Mindegy, már megvan az elhatározás. Ha valaki tervez velem találkozni, készüljön fel a sokkra. Mondjuk szerintem így szakállal még direktbe előnyös is lesz.
Csessze ki! Rogue Wave – Lake Michigan. Ajánlom.
Nekem van egy véleményem a karácsonyról. Gondolom nektek is. Jöjjön az új savazás! Tippelhetek, melyikre jön majd a legtöbb voks? De azért kíváncsi vagyok.
Akkor ennyi. Ha bármikor lesz, valami nagyon fontos, amit le kell ide írnom, megteszm, mert komolyan semmi dolgom. És még mindig várom az italozásos megkereséseket... könyörögve kérlek...

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr471620207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsozsiszo 2009.12.24. 23:08:48

valóban nem volna rossz diploma témának, de kit kellene választanom konzultálni?? :)
egyébként mondasz valamit a másnaposságoddal kapcsolatosan, nekem teljesen dekoncentrált a mozgásom a legutóbbi kirúgásom óta :( pedig nem mostanság volt :D

Hayna 2009.12.25. 05:18:56

Nem emlékszem, mire oktattalak, kicsifiam. Valamit arról mondhattam, hogy a helyesírás-ellenőrző csapnivaló, és hogy én mindig direktbe írok mindent, nem vacakolok a word-del(dal?) - nem oktatásnak szántam, bocs.
Habár az oktatás nagyon is rádfér, az agykérgedről pedig megvan a saját különbejáratú véleményem - amit meg is tartok magamnak.
Elindult a blogom, ha érdekel, megtalálod.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.12.25. 10:26:11

@Hayna: Akkor sikerült túllépni a "Most akkor mit kell írni a blog nevéhez és mi a blog címe? Hát hogy lehetnek ezek ilyen hülyék, hogy ígycsinálják meg?" - problémán? Mert hogy ez volt a gond két hónapon át.

Hayna 2009.12.25. 11:16:16

@Admiralilles: Ezen viszonylag könnyen, de egyéb gondom is volt/van.
Főleg az, hogy ha megoldok egy problémát, akkor újabb problémák keletkeznek...
:))) mert ezt (is) nagyon szereted :)
süti beállítások módosítása