Badacsony - idén is

2011.05.03. 20:04

Május elseje, Badacsony!


Szerintem ez a magyarok Mardi Gras-a a magyar New Orleansban. Igaz sokkal kisebb, csak egy nap, az is nappali órákat jelenti, kevésbé fékevesztett, de a miénk! A tavalyihoz képest viszont jóval gyengébb is volt, köszönhetően a tetű időjárásnak. Előtte egy nappal: csodás napsütés, hőség. Utána egy nappal: csodás napsütés, hőség. Azon a napon: folyamatos eső, hideg és szél. Na jó, annyira azért nem volt drámai, én például már az első ital után teljesen ki tudtam zárni. Meg ha úgy vesszük szerencsénk volt, mert nem volt nagy zuhé csak folyamatos szemerkélés. Tehát akármennyit is sétált kint az ember, nem ázott meg, mégis esett az eső. Ilyen lehet Angliában is. Szerencsére mi sokan voltunk ellenére a rosszidőnek és talán kijelenthetem mindannyiunk nevében, hogy jól éreztük magunkat. Én szószátyár-részeg voltam. Néhány dolog talán ki is esett, de megálltam a magam lábán. Ja és idén is bugáztunk, most egy fél literes kancsót. (Tavaly egy étlap volt a zsákmány.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr122875367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacKoLa 2011.05.04. 17:35:51

7-8 ember összeül, poharazik különféle helyszíneken, és álló nap hülyeségeket beszél... ez csakis kurvára jó tud lenni, most is az volt
süti beállítások módosítása