K.O.

2010.09.02. 22:11

Ki vagyok ütve. Totálisan padlót fogtam. A bíró rámszámol, elmosódva látom a kilencven fokkal elfordított tömeget, ahogy állatok módjára üvöltenek. Persze nem volt nekik nehéz elagyalni. Igen nekik, mert ketten jöttek ellenem. Ennyit a fairplayről. Az egyikkel még el is bántam volna, de aztán beugrott a ringbe a haverja, az a kék vézna. Eddig azt hittem ez box. Adok – kapok játék, egy kis öklözés. De nem, basszák meg! Ez egy tirpákharc! Nincsenek szabályok, csak az erő és túlerő. Hogy kik vertek el? Kihívóm a testes, sötétbőrű harcedzett szarházi: Magány, majd a legkritikusabb pillanatban szállt be a fagyos tekintetű vérprofi haverja: Hideg. Megtörtem, mint tengerészgyalogos ’Namban és leküldtek. Halott vagyok, de holnap még munka, tehát vasárnapig élőhalott leszek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr812267800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Metál Isten 2010.09.03. 17:39:36

Legközelebb gyere pókerezni magány ellen! :)

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.09.03. 18:41:00

@Metál Isten: Ne is mondd! Annyira sajnáltam, hogy kihagytam, de tényleg mozgásképtelenné másnaposkodtam magam. Ez az élmény ne úgy maradjon meg benned, hogy "ez a mocsadék sohasem jön pókerezni!" Ha lesz még ilyen, szólj!

Hayna 2010.09.04. 06:49:00

Magány és hideg ellen ki kell menni a lakásból, picikém. Esetleg meglátogatni a családodat. Jó, tudom, tele van velünk .... Amire rá is szolgáltunk, én nagyon is, mivel mindig csak ígértem neked a pofont... de Bazsit és Plutót talán még nem unod...
A hideget én simán kiütöm egy kis szapora gyaloglással, és te még futni is tudsz...
A legnagyobb ellenséged a másnaposság, amit te okozol magadnak. Olyan vagy, mint Amerika, ha nincs ellensége, csinál magának

Metál Isten 2010.09.08. 23:04:20

Nincs harag, szólok én máskor is. :)
süti beállítások módosítása