Nincs mit enni

2010.08.07. 10:04

Zsúfolt hétvége. Gondolom sokak számára ismerős ez a kifejezés. Mi már úgy vagyunk vele, hogy hiányzik, ha egyszer kimarad. Nem a hétvége, hanem a zsúfoltsaág. A hétvége szerencsére nem maradt még el. Tíz napos munkahét? Érdekes felvetés képviselő úr.
A menetrend: ma délután bevesszük a várat, mivel a hónap első szombatján ingyenes. Mi így használjuk ki a fiatalságunkat. Este Boogie Mamma koncert. Zseniális rejtőzködő együttes, két éve akarunk eljutni egy koncertjükre, ma este a Lánchídnál nyakon csípjük őket. Ezek eddig nem is annyira durvák. Vasárnap irány a Sziget! A cégem egy multinak dolgoztat minket, amelyik multi történetesen a Sziget fő szponzora. Munkatársaimmal találkozok a Bambi nevű helyen, némi alapozás, aztán együtt hévre szállunk, K-híd és Tesco-Disco kifulladásig. És így is kihasználjuk a fiatalságunkat. De nem ennyi a hétvégénk, mivel kértünk két nap szabadságot. Hétfőn megint Sziget, Kispál búcsúkoncert. Keddre pihenést és másnaposkodást terveztem, de e helyett Velencei tó. Majd pihenek ott.
Igazából ez nem is annyira zsúfolt négy napra elosztva. De azért lesz hajtás.
Le is tudtam a szokásos helyzetjelentést. Most a segítségeteket szeretném kérni. Kifogytunk. Nem tudunk mit főzőcskézni. Írjatok minél több kaját. Egyetlen kikötés: Nincs sütőnk. Aki a legtöbb értelmes ötlettel járul táplálásunkhoz, alkoholt fogyaszthat velem, egy darabig az én kontómra. Hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr732205038

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bambi eszpresszó 2010.11.08. 13:25:56

Helyszín: 1027 Bp., Frankel Leó u. 2-4. Látogatás: 2010. május 26. 18:30-22:00 > A mindennapos használatra legalább annyira nem alkalmas, mint a korszak, amiből ittmaradt. Adatlap E...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Metál Isten 2010.08.07. 11:22:41

Ötletek:
- mindent bele rántotta (amolyan kolis módi, ami otthon van, beleteszed) erőssel, babbal jól meg lehet spékelni
- csilis bab
- gyros: kész fűszerkeverékkel, tejszínnel prímán elkészíthető a hús, hozzá zöldségek és sültkrumpli és/vagy gyros tészta
- fasírt (mindig király, egyszerű)
- húsos saláták (gyroshoz hasonlóan, száz variáció van a neten, abból kell egyet csinálni)
- tojásos nokedli fejes salátával
-petr. újkrumpli olajon sütve egészben, először fedő alatt, aztán szabadon (annyira jó, hogy önmagában fogyasztható köret nélkül és hamar kész)
Ha meg mégis sütni akarsz, hívasd meg magatokat hozzám egy kerti partira és süthetünk tárcsán, nyárson, grillen, ahogy jól esik. :)

LacKoLa 2010.08.07. 11:45:58

rabok fasza kirántva, uborkasaláta nélkül!

süttyő 2010.08.07. 23:31:18

azt viszont nem is mesélted, hogy okosak voltak-e a majmok. biztos nem is pacsiztál velük mer másnapos voltál

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.08.08. 00:14:10

@süttyő: Én pacsiztam volna velük, de minden állat visszahúzódó volt a kánikula miatt. Egyedül a vöröspandák voltak vezérek, de azok nagyon.

Dittike 2010.08.08. 00:56:59

Laci, jót röhögtem.
Meg még most is:D

- tejbegrííz---az hattalmas
- gyümileves---sok szilvával
- tökfőzelék-fasírozott kombó
- szilvásgombóc
- sajtos núdlinyek
- káposztástészta forever-tudom,tudom csak vicc

összeszedtem minden tudásom, és összekapartam egy heti menzás étlapot áltsuliból. nekem bejövős
tsók

Hayna 2010.08.08. 12:43:50

A cím láttán már megijedtem, hogy elittad a kosztpénzt is elittad...
Én ma kikísérleteztem egy rakottkrumplihoz erősen hasonlító étket, amihez nem kell sütő.
Minden hozzávalót úgy készítesz elő, mint az igazi rakott krumplihoz. Aztán összekevered a tejfölt 1-2 tojással, kolbásszal, szalonnával fűszerekkel (én borsikafüvet és fokhagymát is tettem bele, de nem kötelező), belekevered a karikára vágott főtt tojást és krumplit.
Aztán a trükk: serpenyőben, olajon is meg lehet sütni részletekben, falapáttal forgatva. Ha van otthon egy darab sajt, rá lehet reszelni mindjárt a sütés után, nem rontja el, és lehet még rá tejfölt tenni. Nem néz ki olyan jól, mint a sütőből kivett kockára vágott, de hogy klasszikust idézzek: Nem nézzük, hanem esszük (ezt én mondtam kislánykoromban, mikor anyámnak nem tetszett, ahogy vágtam az uborkát)
Ízre ugyanaz.
süti beállítások módosítása